Ik zat te twijfelen wat te doen met een stuk varkensfilet wat ik had liggen. Ik kwam dit recept van @Bucari007 tegen. Ik zoiets al eens gezien op een filmpje van een Duitse Qer. Vond het gelijk een goed idee.
Ik heb omdat in het recept stond dat je alleen de cheddar proeft de andere kazen weggelaten. Ik had helaas niet de juiste spek om een matje te vlechten. Dus zo goed mogelijk mijn best gedaan.
De rub van Bughouse smoker gebruikt en de saus van Sweet Baby Ray's.
Temp van de Q op 150c en de GrillEye op 68c ingesteld.
Beetje hickory hout voor de rook.
Laatste 15 minuten ingesmeerd met de saus.
Toen de 68c bereikt werd het vlees van het rooster gehaald en even laten liggen. In de tussentijd wat witlof op het gietijzer gelegd. Al met al een heerlijk maaltje. Vlees was heerlijk. Iedereen genoot ervan.
Bedankt voor het kijken.
Ik heb omdat in het recept stond dat je alleen de cheddar proeft de andere kazen weggelaten. Ik had helaas niet de juiste spek om een matje te vlechten. Dus zo goed mogelijk mijn best gedaan.
De rub van Bughouse smoker gebruikt en de saus van Sweet Baby Ray's.
Temp van de Q op 150c en de GrillEye op 68c ingesteld.
Beetje hickory hout voor de rook.
Laatste 15 minuten ingesmeerd met de saus.
Toen de 68c bereikt werd het vlees van het rooster gehaald en even laten liggen. In de tussentijd wat witlof op het gietijzer gelegd. Al met al een heerlijk maaltje. Vlees was heerlijk. Iedereen genoot ervan.
Bedankt voor het kijken.