BasBQ
Beef en Steak

Gevulde pompoen met gemengde rijst en paddenstoelen

Dankjewel! Ik laat het fotograferen voornamelijk over aan Wendy. Ik ben er geen kei in maar pik gaandeweg wel wat ervaring mee. De foto's maken we eigenlijk altijd met haar iPhone of met mijn Pixel 5. Helemaal niks speciaals dus.
Ze heeft er kijk op.
Mooie fotos hoor (y)
 
Dat ziet er heerlijk uit en past vooral goed bij het herfstige seizoen. Deze gaat hier zeker op de to do lijst!
 
Ziet er goed uit! Heb zelf vorig jaar een gevulde pompoen uit de oven gemaakt met bospaddestoelen, rijst (en gehakt), maar ik vond de smaak te flauw. Heeft de citroen goed bij geholpen denk ik? Wat gaf de smaak in dit gerecht? Wil deze variant wel eens proberen op de bbq.
 
Ook mij heb je geïnspireerd! Vegetarisch gerecht doet het altijd goed bij mijn vriendin. Ze vond het geweldig smaakvol en een leuke verrassing toen ze thuis kwam. Ook erg leuk om te maken. Thx!!

5D6CF05C-203A-4364-8F3A-8E9A611AD04D.jpeg
 
Ziet er goed uit! Heb zelf vorig jaar een gevulde pompoen uit de oven gemaakt met bospaddestoelen, rijst (en gehakt), maar ik vond de smaak te flauw. Heeft de citroen goed bij geholpen denk ik? Wat gaf de smaak in dit gerecht? Wil deze variant wel eens proberen op de bbq.

Voor mij persoonlijk deed de saus verreweg het meeste. Ik ben daarnaast sowieso wel dan van pompoen dus die smaak, alleen dan licht gerookt, was al een top basis

Ook mij heb je geïnspireerd! Vegetarisch gerecht doet het altijd goed bij mijn vriendin. Ze vond het geweldig smaakvol en een leuke verrassing toen ze thuis kwam. Ook erg leuk om te maken. Thx!!

Bekijk bijlage 46698
Super tof om te zien. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik in dezelfde maand zoveel mensen geïnspireerd heb, en dat met een vegetarisch recept 🤣 de pompoen staat hier trouwens ook morgen weer op het programma haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan