BasBQ
Beef en Steak

Gevulde hamburgers op zelfgebakken broodje

 
 

Cain

Vuurmaker
Berichten
87
Ik zag een tijd terug een keer hoe men een burger bereidde met vulling erin.
Dat zag er tof uit, dus dat wilde ik ook een keer proberen. Dus ik heb een mooi bakje gemaakt van het gehakt en er voorgebakken (zelf gebakken uiteraard) groenten en kaas in gedaan. Vervolgens heb ik de burgers omwikkeld met ontbijtspek en deze indirect op 180 graden laten garen!
Mijn vrouw had lekkere broodjes gebakken, samen met de burger en wat saus wat dat een heerlijke burger, die niet lastig te bereiden is :)


20170901_gevulde_burgers006.jpg



20170901_gevulde_burgers009.jpg
 
Waarom maak je nou van die kleintjes?  :D
 
Ziet er goed uit hoor! Je moet alleen wel een behoorlijk grote mond (letterlijk) hebben

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

 
Hahah, dat kan me voorstellen. Vrouwlief zal er nog wel meer problemen mee hebben gehad schat ik zo in. Nog een foto van de binnnekant (van het gehakt).

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

 
Cain zei:
Erwin.schimmel zei:
Hahah, dat kan me voorstellen. Vrouwlief zal er nog wel meer problemen mee hebben gehad schat ik zo in. Nog een foto van de binnnekant (van het gehakt).

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk




Alle foto's die ik heb gemaakt staan bij het artikel op de blog. Ook van de vulling
Leuke blog maak je trouwens!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

 
Lust ik wel!
 
doet me denken aan de beer bottle burger van de Pitboys.com,
 
Dat is een behoorlijke hap die je daar gemaakt hebt  :)
 
Zien er overheerlijk uit!
Lekker hoor


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er heerlijk uit ik heb ze ook gemaakt het recept zag ik in het boekje van de Cobb daar heten ze beercanburger

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 
Die is trouwens best 'Goed Gevuld'  :D
 
Erg lekker  =D>
 
Terug
Bovenaan Onderaan