BasBQ
Beef en Steak

Gestolen vogelnest van Camiel (sorry Ezechiel, verkeerde naam gebruikt...)

 
 
 

ReneR

Gemarineerd
Berichten
2.395
Sorry maar een betere titel kon ik niet bedenken.
Alleen is deze in het low & slow gedeelte omdat de temperatuur niet heel erg mee wil werken, lang leve de herfst.....

IMG_25021_zpsc8e002bf.jpg


IMG_25031_zps44ab1b23.jpg


Ach, je moet toch wat.....
 
Ik zal het resultaat zeker delen!
 
WHOEPS....Klopt Camiel, heb inderdaad JOUW voorbeeld gevolgd :blush: maarja, beter goed gestolen als slecht bedacht, toch :p

Zo kwam hij van de Q
IMG_25041_zps7ed1d36c.jpg


En zo lag hij op het bord
IMG_25051_zps738fb87b.jpg


En de smaak was verrukkelijk!!!
Dit is een blijvertje
 
Camiel,
Vraagje.....
Hoe had jij de kaas zo mooi open gekregen?
Heb je zelf de "korst" een stukje verwijderd of had mijn kaasje gewoon een hardere buitenkant?????

Ben benieuwd want qua foto c.q. presentatie ziet die van jouw er, volgens mij, VEEL beter uit!!!!
 
ReneR zei:
Camiel,
Vraagje.....
Hoe had jij de kaas zo mooi open gekregen?
Heb je zelf de "korst" een stukje verwijderd of had mijn kaasje gewoon een hardere buitenkant?????

Ben benieuwd want qua foto c.q. presentatie ziet die van jouw er, volgens mij, VEEL beter uit!!!!

Eerst gegaard met een alufolie kapje op de kaas. Laatste 15..20 minuten zonder kapje en een kruis in de korst gesneden om de kaas te gratineren.

Super om te lezen dat ie zo in de smaak is gevallen en leuk dat je de titel nog hebt aangepast :)
 
Ere wie ere toekomt =D>

Het alu kapje had ik ook van je gepikt alleen niet ingesneden, achteraf logisch maar het voordeel is dat ik de volgende keer weer positieve reacties ga krijgen, dat weet ik nu al.
 
Terug
Bovenaan Onderaan