marijn_donders
Tondelzoeker
- Berichten
- 13
Ik ben van plan om vandaag kipburgers te maken van kipgehakt en deze vervolgens op 110-120 graden te roken tot ze gaar zijn, en de laatste 10-15 minuten te glazen met een teriyaki barbeque saus.
Ik heb appelhout chunks, enig idee of ik met een chunk voldoende heb, of moet ik er een tweede iets verder naar buiten bij leggen in de kolen?
Ik heb appelhout chunks, enig idee of ik met een chunk voldoende heb, of moet ik er een tweede iets verder naar buiten bij leggen in de kolen?