BasBQ
Beef en Steak

Gerookte Aardappelsalade! Een heerlijk fris bijgerecht van de BBQ voor deze warme dagen!

 
 
 

NasQ

Gemarineerd
Berichten
1.205
Onlangs een heerlijk bijgerecht gemaakt van de BBQ! Namelijk Gerookte Aardappelsalade.
Een verfrissende toevoeging bij je lekker stukje vlees! Vooral met deze warme dagen!

 
  • Leuk
Waarderingen: Rik
Dat ziet er lekker uit!
 
Die gast op de lijst 😋
 
Dat is één van de redenen dat ik het Bourgondische geloof “belijd”, kan ik ook gerechten zonder vlees eten 😉
 
Net het filmpje nog eens gekeken, en voor mij is deze perfect. Echter mijn vrouw heeft een hekel aan mosterd en cournichons :D

Nu, de mosterd is geen probleem als dit verwerkt zit, maar die cournichons gaat niet lukken en het sap ook niet. Wat kan ik dan in de plaats gebruiken?
 
ja lekker. aardappelsalade is sowieso al lekker, maar deze variant spreekt me wel erg aan
dank voor het delen
 
Net het filmpje nog eens gekeken, en voor mij is deze perfect. Echter mijn vrouw heeft een hekel aan mosterd en cournichons :D

Nu, de mosterd is geen probleem als dit verwerkt zit, maar die cournichons gaat niet lukken en het sap ook niet. Wat kan ik dan in de plaats gebruiken?
Uitjes? en anders helemaal weglaten. Beetje variëren ermee :)
 
ja lekker. aardappelsalade is sowieso al lekker, maar deze variant spreekt me wel erg aan
dank voor het delen
Uitjes of weg laten. Recepten zijn niet in beton gegoten.....
 
Leuk filmpje Marcel, gaan we proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan