Beef en Steak

Gelukt

Petra

Sprokkelaar
Dankzij jullie hulp is gisteren het inbranden gelukt.
Gisteren sparibs gekruid en in aluminiumfolie laten intrekken in de koelkast. Vanmorgen op kamertemperatuur op de bbq. Eerst met de holle kant erop gelegd , bijna 3 uurtjes , daarna folie eraf , uurtje erop . Nu uit de folie en ingelakt met bbqsaus dat doe ik na even erop nog een keertje.

20240816_175036.jpg

Dat is goed om te horen! Heb je een idee wat het euvel precies was?

Dat is goed om te horen! Heb je een idee wat het euvel precies was?
Ik ben hem aan gaan steken, een soort piramide boven het vuurtje gemaakt. Tot de wokkel uitgebrand was de deksel open laten staan. Toen deksel dicht en heel de margriet open en schuifje open gelaten

Fijn om te horen Petra!

Dat betekent wel dat je dus alle zeilen bij moet zetten om een hoge temperatuur te halen (zoals je nu deed).
Wat voor kamado heb je eigenlijk?

Zelf had ik dus hetzelfde probleem met een kleine kamado vd lidl. Dit heeft hier voor de overstap gezorgd naar een grotere kamado, en toen nog een keer. Nu de bastard L.

Fijn dat het gelukt is!

Deze sectie waar dit bericht nu in staat is om jezelf voor te stellen dus ik verwacht dat het verplaatst zal worden door een moderator 😄

Fijn om te horen Petra!

Dat betekent wel dat je dus alle zeilen bij moet zetten om een hoge temperatuur te halen (zoals je nu deed).
Wat voor kamado heb je eigenlijk?

Zelf had ik dus hetzelfde probleem met een kleine kamado vd lidl. Dit heeft hier voor de overstap gezorgd naar een grotere kamado, en toen nog een keer. Nu de bastard L.
Ik heb de

BASTE kamado bbq small - 16 inch​

Ik had al wel snel spijt dat ik niet iets meer had uitgegeven voor een iets grotere. Ik dacht voor 2 personen is dit groot genoeg

Goed gelukt.

Dit past beter in Low and Slow, zal hem verplaatsen.

Sorry wist niet waar ik het moest plaatsen
Kan gebeuren!

hieronder kan je zien voor toekomstige lekkere fotos van mooi eten waar je ze het beste kan plaatsen 😊

Dit onderwerp heeft Frits nu naar low & slow verplaatst.

Screenshot_20240818_162737_Chrome.jpg

Screenshot_20240818_162825_Chrome.jpg

Screenshot_20240818_162832_Chrome.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan