Beste BBQ-vrienden!
Omdat ik zomaar vermoed dat er morgen errug v??l vlees gegeten 'moet' worden, vandaag alvast een balansdagje gepakt:

Ik maakte gekarameliseerde knoflooktaart naar een recepte van Ottolenghi uit Plenty... er moesten deegwaren op de Q voor de foto!
Komt 'ie:

Bladerdeeg bodem eerst lekker blind bakken... keramische kookkralen? Ik heb al een keramische BBQ, die kralen kan ik niet betalen hoor, lekker ouderwetse knikkerzak van de kids erbij gepakt!

Na het bakken wel heel goed laten afkoelen, die knikkers zijn HEET!

Even halverwege om te laten zien dat 'ie daarvan af komt:

Tussendoor groentes snijden en toen de taart mooi bruin was groentes grillen voor de salade erbij!

Hij was mooi geworden:

Bordje maken:

Het was heerlijk... en wat eten we dan morgen...?
V L E E S !

Trusten en tot morgen!
Omdat ik zomaar vermoed dat er morgen errug v??l vlees gegeten 'moet' worden, vandaag alvast een balansdagje gepakt:

Ik maakte gekarameliseerde knoflooktaart naar een recepte van Ottolenghi uit Plenty... er moesten deegwaren op de Q voor de foto!
Komt 'ie:

Bladerdeeg bodem eerst lekker blind bakken... keramische kookkralen? Ik heb al een keramische BBQ, die kralen kan ik niet betalen hoor, lekker ouderwetse knikkerzak van de kids erbij gepakt!

Na het bakken wel heel goed laten afkoelen, die knikkers zijn HEET!

Even halverwege om te laten zien dat 'ie daarvan af komt:

Tussendoor groentes snijden en toen de taart mooi bruin was groentes grillen voor de salade erbij!

Hij was mooi geworden:

Bordje maken:

Het was heerlijk... en wat eten we dan morgen...?
V L E E S !

Trusten en tot morgen!