BasBQ
Beef en Steak

Gegrilde groente met pancetta en quinoa

 
 

Mjdeffie

Kooltjesharker
Berichten
193
In de koeling lag van alles waar iets lekkers mee gemaakt kan worden.

Op het eitje pancetta kort gebakken
u2y2u8um.jpg


Vervolgens de groente gebakken
unejybuh.jpg


En dit gemengd met quinoa, een product wat wij erg lekker vinden, gezond is waar lekkere salades mee gemaakt kunnen worden
eru7ynep.jpg


We hadden nog eigen gemaakte hamburgers, die konden er ook prima bij.
De hamburgertjes zijn gekruid met komijn, cajennepeper, verse koriander, verse knoflook en garam marsala
5a3yju9u.jpg


Voor een doordeweekse gezonde salade erg lekker
e4u9eza7.jpg
 
Leuke combinatie!

En handig opgelost met de plaat in het ei.

Mooi recept van de hamburgers. Gaan we eens proberen.
 
Ja de burgertjes waren erg lekker maar ik had iets te weinig zout toegevoegd maar dat mag geen naam hebben
 
O, die kruiden waren fijn bij lamsgehakt geweest zeg!
 
Dat ziet er heerlijk uit zeg!
 
Dominique zei:
O, die kruiden waren fijn bij lamsgehakt geweest zeg!
dat heb ik enkele weken geleden gemaakt maar viel tegen, het gehakt was iets te vet, vandaar nu met rundervlees gemaakt
 
Mooi, en zeker zeer lekker :p
 
Heerlijk! Dat rooster, is dat van bge zelf? Ik heb dat rooster nooit eerder gezien maar is wel erg prettig voor hoe jij hem nu gebruikt hebt voor je gerecht!
 
dat heb je weer lekker gemaakt
 
Lekker!
 
maussie1982 zei:
Heerlijk! Dat rooster, is dat van bge zelf? Ik heb dat rooster nooit eerder gezien maar is wel erg prettig voor hoe jij hem nu gebruikt hebt voor je gerecht!
dit rooster is voor een ei, ik heb geen idee of het bij de standaard uitrusting hoort of dat het apart gekocht moet worden. Ik heb het voordeel dat mijn buurman BGE dealer is en die heeft 4 jaar geleden aangegeven wat handig was. Maar het is dus een prettige plaat waar ik bijv. ook goed kleinere gamba's op grill en dus regelmatig groente.
 
Terug
Bovenaan Onderaan