Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou rekening houden met de dikte. De dunnere kun je prima gelijk erop gooien. Als je echt dikke asperges hebt is even voorkoken/blancheren beterHoi Daniël,
lekker, hapje weer. Bewust voorgekookt? Wil ze morgen maken dus vandaar de vraag...
Ik kook ze bewust voor ( zo op de gril vind ik niet lekker) geeft een mooie smaak met roomboter suiker en foelie. Liefst een dag ervoor of ochtends vroeg kan de smaak lekker doortrekken in de asperges. Ik kook met schil mee voor de extra smaak. Het vocht kan je gebruiken voor een saus of een asperge soep.Hoi Daniël,
lekker, hapje weer. Bewust voorgekookt? Wil ze morgen maken dus vandaar de vraag...
Ik vind dat echt niet lekker. Voorgekookt en even op grill vind ik meer smaak geven.Ik zou rekening houden met de dikte. De dunnere kun je prima gelijk erop gooien. Als je echt dikke asperges hebt is even voorkoken/blancheren beter
Verstuurd vanaf mijn moto x4 met Tapatalk
Ja ik heb het dan wel over klasse C/B. Vanaf A zou ik voorkoken inderdaadIk vind dat echt niet lekker. Voorgekookt en even op grill vind ik meer smaak geven.