BasBQ
Beef en Steak

Gefu digitale thermometer.

 

Roland

Stoker
Berichten
397
Omdat het toch de bedoeling is om ernstiger te gaan Qen dan de klassieke dingen te roosteren deze eenvoudige thermometer van Gefu besteld.

Heel gemakkelijk te bedienen, meet tussen 0 en 250°, geeft alarm als de gewenste temperatuur is bereikt en kabel van maar liefst 1 meter. Toestel krijgt ook overal goede recensies.

Dadelijk getest met kokend water en ijs, kokend water gaf perfect 100° en tussen de ijsblokjes eerst naar 1° om dan naar L (laag) te gaan, dus perfect.

DSC_1096.JPG
 
Mooi dat het goed werkt, veel plezier ermee.
 
Ikea fantast is een goed alternatief als je iets heel simpel en goedkoops zoekt. Dus mocht er iets misgaan met deze thermometer, kijk even bij de ikea.
 
Ikea fantast is een goed alternatief als je iets heel simpel en goedkoops zoekt. Dus mocht er iets misgaan met deze thermometer, kijk even bij de ikea.

Had eigenlijk eerst aan de fantast gedacht maar omdat daar (oa op dit forum) toch klachten over waren de gefu gekocht, 24 €, verzending inbegrepen.
 
Met die Gefu zijn wij jaren geleden begonnen. Ligt nog steeds in de la en doet het nog prima. Naast de Thermapen voor de snelle metingen en de Chefalarm die ik nu gebruik wordt de Gefu ook nog gewoon gebruikt.

Prima voor de prijs.
 
Ik wil ook een Gefu thermometer aanschaffen. Las echter in een review dat gewenste temperatuur niet instelbaar is? Ik wil erg graag zelf mijn gewenste kerntemperatuur kunnen ingeven. Er zouden alleen "standaard" reeds ingestelde temperaturen in staan? Is dit bij iedere Gefu het geval? Dank voor jullie tips/hulp.
 
Die van mij is in 1x ribidibie gegaan.
Helaas, was een leuke aanvulling bij mijn andere tempmeter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan