BasBQ
Beef en Steak

Geen lekkere rub

 

Sandeman

Kooltjesharker
Berichten
144
Tja, dat heb je soms (ik neem aan jullie ook)

Een rub die in theorie heel lekker lijkt maar dan in de praktijk tegenvalt. I know, je eigen rub maken maar soms kies je ook voor snel en, laten we eerlijk zijn, lekker makkelijk.

Zo heb ik een paar weken terug een rub gekcoht van Angus en Oink, de "cherry crush kola rub" Deze rub is zoet met een klein beetje Chipotle-hitte, de scherpe smaak van de zure kers maakt het perfect voor varkens- of rundvlees!

Mwoah, compleet niet ons ding na deze gebruikt te hebben op een paar goede runderribben. Maar goed, nu een keer gebruikt, bijna niets uit en ik zal deze ook niet meer gaan gebruiken, wie kan ik er blij mee maken? Hoef er niets voor te hebben, geef 'm liever weg dan dat ik het weg moet gooien. Dus wie 'm wil omdat ie 'm wél lekker vind of simpelweg wil proberen, stuur me in een PM je adres en ik stuur 'm naar je op. De rub is nog goed tot 01-09-2025.

IMG20230725115317.jpg
 
ik zou het potje leeggooien en gebruiken voor een eigen rub, heb je meteen een mooie afsluitbare shaker ;)
 
ik zou het potje leeggooien en gebruiken voor een eigen rub, heb je meteen een mooie afsluitbare shaker ;)

ach als ik er iemand anders blij mee kan maken ;-)
(en de lege potjes worden al een verzameling op zich)
 
Pm gestuurd
 
Terug
Bovenaan Onderaan