BasBQ
Beef en Steak

Geef je hier op voor Steven & Me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.854
In dit draadje kun je je aanmelden voor onze maandelijkse barbecue-uitdaging. Je plaats op de lijst bepaald wanneer je aan de beurt bent om een recept uit te kiezen en als we het einde van de lijst hebben bereikt beginnen we weer van voren af aan.
 
Ik doe mee  :)
 
Ja leuk, ik wil ook meedoen, met de opmerking erbij dat ik van half mei tot half juni op vakantie "moet"  ::)  en deze periode dus niet kan  :'(
 
Boldeagle zei:
Ja leuk, ik wil ook meedoen, met de opmerking erbij dat ik van half mei tot half juni op vakantie "moet"  ::)  en deze periode dus niet kan  :'(

dat is balen dat je op vakantie "moet" :D
 
Ik doe ook mee!
 
OK, Boldeagle mag juli kiezen vanwege je vakantie, Dominique juni, Frits augustus en Mike mag september kiezen.
 
Leuk initiatief ik doe ook mee!
Steven's boeken zijn altijd wel lekker (ja de recepten niet de boeken zelf)
Maar geef geen garanties dat alles lukt! Bij mij willen de dingen namelijk ook nog wel eens mislukken.
 
Ik doe ook mee O0
 
Geitje mag oktober voor zijn rekening nemen, Gerard november en Eddeped mag ons kerstmenu samenstellen in december ;) En dan is 2012 al vol :D
 
noskos zei:
Geitje mag oktober voor zijn rekening nemen, Gerard november en Eddeped mag ons kerstmenu samenstellen in december ;) En dan is 2012 al vol :D
ik heb in ieder geval even de tijd.
 
Je mag wel in de tussentijd de gerechten maken hoor ;)
 
kun je vast oefenen
 
Zet mij ook maar op de lijst. Ik heb nog nooit iets van de goede man gemaakt en ik heb ook geen boeken van hem, maar what the heck het zal vast wel leuk zijn ;)




 
Heb 2 boeken van de beste man , en er staat genoeg lekkers in.
Maar 2012 is al volgeboekt, dus we gaan ons maar richten op wat er word gekozen 8)
Is een mooie stok achter de deur 8)
 
OK, Nosmo mag het gerecht voor januari 2013 uitzoeken en kan mooi voor de kerst een boek van Raichlen vragen :D

RoBBQ februari is voor jou!
 
Okay, dan hebben we nog even om na te denken 8)
 
noskos zei:
OK, Nosmo mag het gerecht voor januari 2013 uitzoeken en kan mooi voor de kerst een boek van Raichlen vragen :D

RoBBQ februari is voor jou!

Ach en anders is er vast wel wat op 't op het gote web te vinden 8)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan