BasBQ
Beef en Steak

Geef je hier op voor Steven & Me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je mag mij wel weer van de lijst halen Emiel.

Ik heb nauwelijks tijd voor Steven & Me, en ik doe hierdoor dus ook nauwelijks mee. Ik heb geen idee wanneer ik weer aan de beurt ben, maar voor die tijd is er vast wel een nieuwe gegadigde die mijn plekje kan opvullen.
 
Ik wil ook graag meedoen met Steven & Me.
Morgen begin ik met maart 2013 inhalen: De Varkenskarbonades in bourbon pekel
 
Mijn Ebook the bbq bible is binnen dus ik doe mee.

 
Hallo,

ik wil me bij deze graag aanmelden voor de steven en me
Groet
 
KippetjeHaasje zei:
Hallo,

ik wil me bij deze graag aanmelden voor de steven en me
Groet

Je staat er bij deze op voor Juni 2015  :)
 
Ook ik doe natuurlijk graag mee!  Moet natuurlijk wel de teller even opschroeven. Aan de (inhaal)slag dan maar.  B-)
 
Lijkt me leuk!
En geef me dus ook op.
Ik heb de oude draadjes door zitten lezen en d'r zitten een hoop leuke recepten bij.
Ik heb geen van de Steven R boeken, maar tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, zal dat wel goed zitten ;)



 
badjak zei:
Lijkt me leuk!
En geef me dus ook op.
Ik heb de oude draadjes door zitten lezen en d'r zitten een hoop leuke recepten bij.
Ik heb geen van de Steven R boeken, maar tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, zal dat wel goed zitten ;)

je staat erop voor augustus 2015  :)
 
wil ook proberen mee te doen. lijkt me een leuke manier om zowel techniek en nieuwe recepten te ontdekken
 
Duchesst zei:
wil ook proberen mee te doen. lijkt me een leuke manier om zowel techniek en nieuwe recepten te ontdekken

dan krijg je september 2015
 
we kunnen ook de laatste als invaller laten fungeren  :) ;)
 
Ik wil me bij deze toch ook maar aanmelden. Ga nu gelijk eens spitten in alle mooie recepten die al voorbij zijn gekomen!! :)
 
Ik doe graag mee! Leuke uitdagingen!!
 
ga toch ook maar een poging doen om iedere maand iets cullies van de Q te halen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan