BasBQ
Beef en Steak

Geef je hier op voor Steven & Me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met afhangende schouders van het 24/7 meeslepen van de boeken Planet BBQ en Culinair barbecue?n, zou ik me willen aanmelden voor de maandelijkse uitdaging.

Wat ik erg plezierig vind is dat Steven zich richt op een breed vlak van BBQ. Waarbij je naar eigen interpretatie er ook low & slow rooksessies van kunt maken.

Dit in tegenstelling tot sommige boeken van andere grootheden die zich meer richten op varken en rund in porties waar een hele straat mee gevoed kan worden.

Daarvoor hulde aan Steven, en zal daarom uiterste inspanning leveren om niet op al te culinair barbaarse wijze met zijn recepten om te springen.

Het plezier om hier een bijdrage te leveren staat voor mij boven het verdienen van een badge. Dit betekent dat de kans aanwezig is dat maanduitdagingen naar eigen inzicht ge?nterpreteerd kunnen worden, maar de grote lijnen van het recept volgend.
 
Teddo zei:
Met afhangende schouders van het 24/7 meeslepen van de boeken Planet BBQ en Culinair barbecue?n, zou ik me willen aanmelden voor de maandelijkse uitdaging.

Wat ik erg plezierig vind is dat Steven zich richt op een breed vlak van BBQ. Waarbij je naar eigen interpretatie er ook low & slow rooksessies van kunt maken.

Dit in tegenstelling tot sommige boeken van andere grootheden die zich meer richten op varken en rund in porties waar een hele straat mee gevoed kan worden.

Daarvoor hulde aan Steven, en zal daarom uiterste inspanning leveren om niet op al te culinair barbaarse wijze met zijn recepten om te springen.

Het plezier om hier een bijdrage te leveren staat voor mij boven het verdienen van een badge. Dit betekent dat de kans aanwezig is dat maanduitdagingen naar eigen inzicht ge?nterpreteerd kunnen worden, maar de grote lijnen van het recept volgend.
Kort samengevat TEDDO DOET OOK MEE!!!! ;)
 
Lijkt me leuk om ook mee te doen.

Weet niet of ik nog tijd kan vrijmaken om de augustus uitdaging nog deze maand te volbrengen, maar ga het recept sowieso een keertje maken.
 
En ik ga in oktober ook maar eens mee doen
 
Hallo allemaal,

Als ik mee wil doen welke boeken heb ik dan nodig? 
 
Gewoon een boek van Steven Raichlen, maakt niet uit welke... of leen er ??n in de bibliotheek, bestaan die nog eigenlijk, en post daar een recept uit...
 
Bij deze wil ik mijzelf ook graag aanmelden.
Greetz Marco
 
Bij deze gebeurd Martin!

Psd, doe je mee?!? Dan plan ik je in...
 
Jij staat op de lijst Martin, de vraag was aan psd gericht omdat die er nog niet over uit was welk boek er moest komen ;)
 
Ik doe ook mee.... :)
Als ik het goed heb, kan ik nog een jaartje nadenken over het gerecht.

En nog veel in te halen..., daar zie ik wel tegenop. =P~
 
Ga toch ook de stoute schoenen aantrekken. Ik doe mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan