D_Reamzzz
Kooltjesharker
- Berichten
- 107
mss een domme vraag, maar... Ik heb nog mijn oude gasser staan die sinds de aankoop van mijn Weber een beetje droevig naar dat grillen en koken staat te kijken. Hij heeft z'n leeftijd en de roosters zijn eigenlijk ook aan vervanging toe. Maar hij heeft jaren goed gediend en zou het zonde vinden om 'm naar het containerpark te doen. Hij doet het op zich nog perfect mits wat TLC.
Daarom... is dat ding niet om te bouwen naar een Plancha bvb? Zo blijft hij netjes op z'n ouwe dag thuis en hoeft ie ook niet meer zo droevig te wezen.
Het gaat om een Barbecook 4.0 met een kookoppervlak van 69 x 43 cm als ik het goed heb.
Er zijn hier genoeg handige Harries die daar wsl wel een antwoord op vinde´ over hoe ik dit het best zou aanpakken.
Alvast bedankt.
Daarom... is dat ding niet om te bouwen naar een Plancha bvb? Zo blijft hij netjes op z'n ouwe dag thuis en hoeft ie ook niet meer zo droevig te wezen.
Het gaat om een Barbecook 4.0 met een kookoppervlak van 69 x 43 cm als ik het goed heb.
Er zijn hier genoeg handige Harries die daar wsl wel een antwoord op vinde´ over hoe ik dit het best zou aanpakken.
Alvast bedankt.