Beef en Steak

Garantie Kamado Joe

Visca

Kooltjesharker
Hallo allen!

Onlangs heb ik een garantieverzoek ingediend bij Kamado Joe voor de dome thermometer. Deze wijkt af, er zit vocht in en kalibreren/stellen werkt niet meer, ik kan draaien aan die schroef wat ik wil, er gebeurd niets. Het duurde ten eerste een hele tijd voor ik reactie kreeg, ruim 10 dagen, en ten tweede was de reactie: check deze handleiding hoe je de thermometer kan kalibreren.

Ik heb uiteraard gereageerd op de mail dat ik het kalibreren al geprobeerd heb maar de case stond ook al op status 'completed' dus ik vraag me af of ik überhaupt reactie ga krijgen. Ik heb voorheen alleen maar goede ervaringen gehad met KJ wat betreft garantie, ze reageren en handelen elke keer snel is mijn ervaring.

Hebben meer mensen hier recentelijk minder goede ervaring met garantie afhandeling door Kamado Joe?

Ikzelf eigenlijk alleen maar positief! Dat de status op "Completed" staat, maakt niet uit — ze reageren alsnog. Ik had laatst een mailtje gestuurd over een klein plekje roest bij mijn onderstel en kreeg direct een nieuw onderstel compleet met wielen toegestuurd voor de Big Joe 3. Hierna antwoordde ik dat ik hem had ontvangen, maar dat ik ook bij de zijtafel een bobbeltje zag in de coating. Zonder pardon kreeg ik deze ook nog opgestuurd een set van 2 zijtafels, omdat er geen twijfel mocht bestaan.

Ikzelf eigenlijk alleen maar positief! Dat de status op "Completed" staat, maakt niet uit — ze reageren alsnog. Ik had laatst een mailtje gestuurd over een klein plekje roest bij mijn onderstel en kreeg direct een nieuw onderstel compleet met wielen toegestuurd voor de Big Joe 3. Hierna antwoordde ik dat ik hem had ontvangen, maar dat ik ook bij de zijtafel een bobbeltje zag in de coating. Zonder pardon kreeg ik deze ook nog opgestuurd een set van 2 zijtafels, omdat er geen twijfel mocht bestaan.
Zoals jij het beschrijft is mijn ervaring ook, denk dan nu iemand met een slechte dag getroffen of iets in die richting. Hopelijk een incident :)

Hier Masterbuilt (onderdeel van Kamado Joe) en niets meer dan lof wat betreft de service. Denk dat het bij jou een incident is geweest.

Terug
Bovenaan Onderaan