BasBQ
Beef en Steak

Frozen butcher burgers

 
 
 
 

JaapAap

Pitmaster
Berichten
575
Pas bij de sligro deze burgers gekocht, het was tijd om te testen
f0f6fa66f1fb6eb40cee1a9e33d388ab.jpg

ce9d2a20d697df76dbcf2019471b9ab7.jpg

55a68ddac44f4211f368069781f36ece.jpg

e0883bba9b54968e7c3bdfcacc051a7f.jpg


En wat vonden we er van? Ze waren heerlijk echt een burger zoals het hoort. Al gaat zelf maken natuurlijk boven al. Heb de waygu variant ook nog liggen, die test ik later!
 
Deze heb ik al een paar keer genomen, wij zijn er vreselijk tevreden over! Ik neem vooral de USbeef variant en de Lambsburger.
Had je ook die bio broodjes van Pur Pain? Die zijn ook echt ge wel dig! 6 stuks voor 3,50 ofzo, maar echt superbroodjes.
 
Dominique zei:
Deze heb ik al een paar keer genomen, wij zijn er vreselijk tevreden over! Ik neem vooral de USbeef variant en de Lambsburger.
Had je ook die bio broodjes van Pur Pain? Die zijn ook echt ge wel dig! 6 stuks voor 3,50 ofzo, maar echt superbroodjes.

Ja had ook de bio broodjes. Wel wat prijzig ja maar ook erg lekker!
 
Zo. Lekker hoor. Lust ik  :D
 
Ligt je gietijzeren rooster ondersteboven of doe je dit bewust zo?
 
Staan op de lijst! Thanks!
 
JaapAap zei:
Titaan zei:
Ligt je gietijzeren rooster ondersteboven of doe je dit bewust zo?

Ligt ondersteboven ja. Maar heb dit bewust gedaan dat schuift lekkerder al krijg je wel een mindere grilruit.

Bedankt! Dat ga ik ook proberen.
 
Heb ze allemaal geprobeerd en het unanieme besluit was dat de iberico variant het lekkerste was :) Totaal tegenovergestelde van de verwachtingen aangezien er geen rund in zit (of toch wel?) Wagyu was voornamelijk vet zonder de verwachte smaak.
 
Ik heb afgelopen weekend bij de AH XL de Lams en Angus burgers van Frozer Butcher gekocht. Vond ze allebei erg lekker, manier van nuttigen was anders dus kan niet echt zeggen welke lekkerder was. Maar ze gaan deze zomer zeker vaker op de BBQ.
 
Moet ik ook nog eens gaan halen
 
Heb ze hier ook een paar keer op de Q gehad maar vind ze toch een rare bite hebben.
Zeker niet vies maar er zijn betere kant en klare burgers te koop.
 
nix13 zei:
Heb ze hier ook een paar keer op de Q gehad maar vind ze toch een rare bite hebben.
Zeker niet vies maar er zijn betere kant en klare burgers te koop.
Dat kan je natuurlijk niet zo maar roepen zonder dan ook aan te geven over welke kant & klaar burger we het hebben he?!  :D

Van de kant & klaar diepvries (!) burgers ben ik persoonlijk nog geen betere tegen gekomen dan die van Frozen Butcher. De verschillende soorten die bij de groothandels in de diepvries liggen tel ik even niet mee, want die zijn voor zover ik kan beoordelen verder niet in de supermarkt te verkrijgen, terwijl Frozen Butcher bij beide ligt.
Smaak is natuurlijk persoonlijk, maar als er mogelijk nog betere zijn dan wil ik die graag proberen.

En er zijn er trouwens meer die zo over Frozen Butcher denken, ook al vanwege de pure ingredi?nten  ;)
http://fitbeauty.nl/welke-hamburger-is-het-gezondst/
 
Danny +1
 
Terug
Bovenaan Onderaan