BasBQ
Beef en Steak

Frikandel Burnt Ends

 

Robsteady

Kooltjesharker
Berichten
106
1e kerstdag op gourmet bij de familie, dus dacht laat ik wat snacks voorbereiden voor on the side. Heerlijk regenweer vandaag😅

Het was alweer even geleden dat ik tijd had voor de Kamado dus het werd weer eens tijd. Poos terug voor de collega’s dit gemaakt en die waren er gek op dus laten we hopen dat het zondag ook in de smaak valt😎

20 frikandellen, mosterd, rookhout (heb appel gebruikt), bbq kruiden, sweet baby rays original, ongezouten roomboter en lichte basterdsuiker. Ruikt en smaakt weer top💯👌

FE87CD02-2DC8-450D-B8E9-8B69628ED9E6.jpeg
9C22C070-87FD-4118-93C1-5C44AB030C6F.jpeg
A2B3615E-A7D4-4C18-9A78-31980B6B0BE5.jpeg

B718EA61-AFFB-4D37-B7B6-69E83E2853AE.jpeg

ED3C3719-BA1D-486B-867D-01AE109C38D0.jpeg

938771A7-EC2B-48C6-A0D5-FF30DC5AE4D6.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Lekker man!

Oer Hollandse versie van een Amerikaanse snack. 😋😋
 
De allereerste keer dat ik dit in een YouTube filmpje zag dacht ik echt “waarom?”
Maar zeker ook na deze inzending denk ik “waarom niet?”
Een van de filosofieën achter bbq is goedkoper vlees om te toveren tot iets heerlijks.
En zeker bij feesten en partijen ga je niet iedereen wagyu voor schotelen. (Tenminste ik niet)

Aangezien ik ook redelijk wat vega vrienden heb, ga ik hier ook iets vega soortgelijks voor verzinnen.
 
De allereerste keer dat ik dit in een YouTube filmpje zag dacht ik echt “waarom?”
Maar zeker ook na deze inzending denk ik “waarom niet?”
Een van de filosofieën achter bbq is goedkoper vlees om te toveren tot iets heerlijks.
En zeker bij feesten en partijen ga je niet iedereen wagyu voor schotelen. (Tenminste ik niet)

Aangezien ik ook redelijk wat vega vrienden heb, ga ik hier ook iets vega soortgelijks voor verzinnen.
Had hetzelfde en dacht in t begin ook ‘frikandellen, op de bbq..?’ maar moest het eens proberen😎 Resultaat is inderdaad top, zeker voor uitdelen een prima snack, voordeel is dat bijna iedereen dit lust. Ik denk inderdaad dat je dit ook met vega frikandellen prima kunt maken👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan