Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, zeker! Ik was er bij, dat scheelde al een hoopJe vrouw en kleine meid hebben een lekkere middag in’t park gehad
Of mocht je ook nog een stukkie
Haha! Ja, de vrouw was al om na de eerste PP op de Weber toentertijd. Ze zei direct, toen ik met een kamado aan kwam zetten, 1,5 jaar lang eens kijken of je het wat vindt, dan zien we wel verder. En zo geschieddeDat zijn altijd de mooiste recepten...... van gewoon een paar frikadellen iets lekkers toveren, vrouw en dochter hebben ervan genoten en jij mag voorlopig BBQen![]()
goed bezig
![]()
Hmm.. Misschien eens een andere BBQsaus proberen? Als je hem zelf maakt kunnen ze zelf mooi de ingrediënten kiezen. Als ze het dan afkeuren, keuren ze zichzelf afIk vind ze ook lekker, zoals al mijn vrienden. Maar zoontje en vrouw vinden het niet lekker ... omwille ... de BBQ saus![]()
Couldn’t agree anymore!Soms is een (poor mens bbq, Engels) het lekkerste wat er is. Frikadellen en busje Smac doen een glimlach toveren op iedereen.
Heb er al vele geprobeerd, maar brengt niets. Mijn zoontje wss wel als hij wat ouder is.Hmm.. Misschien eens een andere BBQsaus proberen? Als je hem zelf maakt kunnen ze zelf mooi de ingrediënten kiezen. Als ze het dan afkeuren, keuren ze zichzelf af
En anders eens met mayo ipv BBQsaus![]()
Jammer! Ach, je hoort mensen altijd zeggen; waar blijft die tijd? Dus nog even geduld met je zoontje danHeb er al vele geprobeerd, maar brengt niets. Mijn zoontje wss wel als hij wat ouder is.