Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een spies met extra stappen? Opzich handig voor de kieskeurige eter, kan hij de lekkere dingen ertussenuit plukken en de rest doorgeven
Uiteindelijk doorverkocht aan familie
Zij zijn er wel nog blij mee en ik heb niet de hoofdprijs gevraagd. Iedereen blijSympathiek!
Haha zo’n ding heb ik eens gekregen, zo lek als een mandZeer lang geleden, een rookoventje van 50 €, ongeveer zoals de foto, totaal waardeloos, ding roestte ook weg terwijl je er stond op te kijken.
Bekijk bijlage 78042
Ah, ja zo eentje heb ik ook nog ergens ongebruikt liggen. Dit zijn wel behoorlijke brokken vlees trouwens, als ik hem eens ga testen doe ik het wel wat dunnerSaté set voor op de draaispit.
10 spiezen op 2 schijven.
Vlees draaide rond op de spiezen.
Als het wel blijft zitten is binnenkant rauw en buitenkant klaar.
Heb het zelf 2 of 3 maal gebruikt, telkens met teleurgesteld resultaat.
Bekijk bijlage 78024
Ik heb zelf een joy stove, en ben er erg content mee. Gaat vooral mee naar de camping (naast de WGA) om pannekoeken en poffertjes op te maken, en van de restwarmte afwaswater op te warmenDe Campstove van Windmill. Ik heb hem een paar keer gebruikt en toen weer doorverkocht. Uiteindelijk vond ik hem niet handig werken en de Dutch Oven gebruik ik weinig en kan ik ook prima in combinatie met een van de BBQ’s gebruiken.
Ja grillmandje is herkenbaar idd! Op zich werkt het prima, maar mn als je rub & bbq saus gebruikt ben je ik weet niet hoe lang bezig met schoonmaken.Ah, ja zo eentje heb ik ook nog ergens ongebruikt liggen. Dit zijn wel behoorlijke brokken vlees trouwens, als ik hem eens ga testen doe ik het wel wat dunner
Grillmandje voor aan het spit gebruik ik ook veel te weinig
Goed topic trouwens!
Gaat HIER overigens wel goed zo te zienSaté set voor op de draaispit.
10 spiezen op 2 schijven.
Vlees draaide rond op de spiezen.
Als het wel blijft zitten is binnenkant rauw en buitenkant klaar.
Heb het zelf 2 of 3 maal gebruikt, telkens met teleurgesteld resultaat.
Meatclaws![]()