BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd september 2022 - vakantie gevoel.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
19.963
Het onderwerp voor deze maand is: ‘vakantie gevoel.’

Gekozen door de winnaar van vorige maand: Remco @Barbeknoei

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30-09-2022, 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.
 
Oei, dan moet ik een heel all-you-can-eat buffet gaan maken om dat vakantiegevoel te krijgen :ROFLMAO:
 
Lastig onderwerp.

Daar ga ik eens goed over nadenken.
 
Maakt niet uit wat je maakt, zo lang het maar op een WGA is, terwijl je er (de hele dag) naast zit op een campingstoel met een biertje in je hand :)
Het gaat om het gevoel he. Niet wat, waar en hoe.... En dat gevoel vast leggen op een foto 😁
 
Maakt niet uit wat je maakt, zo lang het maar op een WGA is, terwijl je er (de hele dag) naast zit op een campingstoel met een biertje in je hand :)
Als je alleen maar met dat biertje in je hand zit is natuurlijk zonde, dan word ie warm .. :ROFLMAO:

Leuk onderwerp, eens kijken wat we kunnen bedenken.
 
Leuk onderwerp! Gaan er in ieder geval vast een hoop verschillende gerechten voorbij komen
 
mijn vakantiegevoel is na de eerste werkweek als sneeuw voor de zon verdwenen......

Toen ik deze opmerking zag moest ik meteen denken aan IJS, dat smelt als sneeuw voor de zon 😅
.
Dus Rick maak je favoriete vakantie ijsje of iets met gerookt ijs of iets anders met ijs 😜
 
Damn Rick, verkool je worst. We zijn geen praatgroep! Hulp zoek je maar bij de Blokker, die hebben veel ervaring met lege borden.

Jij bbq'd, jij bent creatief, jij weet het gewenste gevoel op de gevoelige plaat vast leggen 🍔🍔😁
Kijk, ik voel me al een stuk beter :giggle:
 
Wat een eer, de eerste inzending! Bij deze…

Tagliatelle met roomsaus, gegrillde courgette en kipspies

F3B3F030-8FDC-414D-B03E-63C94AD25165.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan