BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd, Oktober "Barbecue Southern style"

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.052
Het thema van deze maand is: "Barbecue Southern Style" en is gekozen door de winnaar van de september fotowedstrijd, Camiel.

De regels worden weer wat strenger gehanteerd! Dus een gerecht, deze maand op de barbecue gemaakt, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje! Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af!

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31 oktober 2014, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren  ;) )

En de prijs voor de winnaar wordt later bekend gemaakt.
 
Ik vind het een ruim begrip.
Weet niet wat ik hiermee aanmoet
 
Het is inderdaad een ruim begrip, geef je fantasie de vrije loop.

We zoeken naar degene die het thema op de mooiste, lekkerste of orgineelste wijze in beeld brengt.
 
Yes Brabantse BBQ!!!!!
 
Jappert zei:
Yes Brabantse BBQ!!!!!

Inderdaad, haha


Maar de mooiste omschrijving die ik kon vinden is:

Whatever it is, it is slow-cooked. If it?s done right, it?s smoked. Honestly, it could be anything. But, whatever it is, it better be damn good.

 
[/quote]
Maar de mooiste omschrijving die ik kon vinden is:

Whatever it is, it is slow-cooked. If it?s done right, it?s smoked. Honestly, it could be anything. But, whatever it is, it better be damn good.
[/quote]
Kijk, daar kunnen we wat mee!  :p
 
Hmmm ... goed dat ik pulled pork maak .. kan ik ook een foto indienen ;)

15575126435_1f537e45ba_b.jpg


uit mijn eerste pulled pork draadje http://www.bbqgenootschap.nl/forum/low-slow/fardo's-missie-cobb-mijn-eerste-pulled-pork/
 
Leuk Thema !
 
Dat was mijn eerste optie, maar dat blik paste niet!!!!  B-)
 
Nog net op tijd de smoker aan kunnen steken voor een Pulled Pork.
Had niet verwacht mee te doen deze maand tot ik vanmorgen de foto's zag en deze wel mooi vond.
Het topic: Klikkerdeklik

20141026_183952.jpg


Edit: Bierblik Pinguin gaat hier op de ToDo =))
 
Ik weet niet of dit 'Southern style' genoeg is, maar omdat het toch een Italiaans ding is wil ik het toch proberen, de Porchetta. Onlangs gemaakt op een demo bij de slager bij ons op het dorp:
IMG_2848872021756_zpsirzvfcqm.jpeg


Hoe je zo'n ding maakt had ik al eerder gepost en deze is op dezelfde manier bereid. Ik hoop dat dat geen probleem is om hier te verwijzen naar een 'oud' recept.

 
Slurp  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan