BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd oktober 2022 - stuff it!!

Nog een bavette rollade, maar dan van het spit.

C34182FA-3BC1-40EE-A225-A4FA0B1D54C7.jpeg
 
😭😭 Huilie huillie, 🤣🤣 Al mijn ideen voor een topprestatie / foto / presentatie zijn op eoa manier al in het brein van collega's terecht gekomen. 🤔 .
En iets verbeteren of overtreffen wat al top 😋😋 is, nee dan kan ik niet.

Maar ik heb nog een troefkaart.......en die leg ik nog niet op tafel.....🤐🤐
 
😭😭 Huilie huillie, 🤣🤣 Al mijn ideen voor een topprestatie / foto / presentatie zijn op eoa manier al in het brein van collega's terecht gekomen. 🤔 .
En iets verbeteren of overtreffen wat al top 😋😋 is, nee dan kan ik niet.

Maar ik heb nog een troefkaart.......en die leg ik nog niet op tafel.....🤐🤐

Hier wordt ook nog heel diep nagedacht voor deze maand. 🤯🤯
 
Er zijn toch genoeg producten die gevuld kunnen worden :unsure:

Zoals vlees, kipfilet, kipdij, hele kip, varkenshaas, karbonade, gehaktbal, rollade of mini rollade.
Of vis, een hele vis vullen of van filetjes een rolletje maken en die weer vullen.
Groenten, aubergine, courgette, portobello, punt paprika, hele kool uithollen en vullen of koolbladeren vullen en oprollen.
Brood, er zijn allerlei vormen een soorten brood die je kunt vullen, stokbrood, kleine bolletjes, een groot rond brood vullen met soep of een stoofpotje of met een curry zoals de Zuid-Afrikanen dat doen met een Bunny Chow.
Grote pasta schelpen kun je ook vullen, of een gevulde dubbel gevouwen pizza Calzone, cannelloni, ravioli, of maak van mie een vogelnestje en die vullen.

Ideeën zat 😜
 
Zeker weten en heel erg lekker allemaal. ;)
 
Er zijn toch genoeg producten die gevuld kunnen worden :unsure:

Zoals vlees, kipfilet, kipdij, hele kip, varkenshaas, karbonade, gehaktbal, rollade of mini rollade etc

Ideeën zat 😜

@Jet , hoelaat mogen we aanschuiven?
 
  • Haha
Waarderingen: Jet
@Peter64 , jij bent altijd welkom 😘

Ik doe niet mee aan deze fotowedstrijd 😐 maar dacht eens een paar ideeën te geven om anderen misschien te inspireren 😉
 
Er zijn toch genoeg producten die gevuld kunnen worden :unsure:

Zoals vlees, kipfilet, kipdij, hele kip, varkenshaas, karbonade, gehaktbal, rollade of mini rollade.
Of vis, een hele vis vullen of van filetjes een rolletje maken en die weer vullen.
Groenten, aubergine, courgette, portobello, punt paprika, hele kool uithollen en vullen of koolbladeren vullen en oprollen.
Brood, er zijn allerlei vormen een soorten brood die je kunt vullen, stokbrood, kleine bolletjes, een groot rond brood vullen met soep of een stoofpotje of met een curry zoals de Zuid-Afrikanen dat doen met een Bunny Chow.
Grote pasta schelpen kun je ook vullen, of een gevulde dubbel gevouwen pizza Calzone, cannelloni, ravioli, of maak van mie een vogelnestje en die vullen.

Ideeën zat 😜

Na dit bericht kan echt niemand meer een excuus hebben om niet mee te doen vanwege het gebrek aan ideeën!
 
Bij deze mijn bescheiden bijdrage aan deze uitdaging.

IMG_5114A.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan