Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jet zei:?????
Sander72 zei:?????????????
Sander72 zei:?????????????
Sander72 zei:Heb je die waanzinnig lekkere blikjes met wasabi-borrelnootjes ook gevonden?
Vraag naar goede diepvries peking eend. Die is echt heel erg lekker.Jet zei:Sander72 zei:Heb je die waanzinnig lekkere blikjes met wasabi-borrelnootjes ook gevonden?
Daar zal ik vast langs gelopen zijn MAAR ik heb zoveel lekkere dingen gezien en zoveel producten gezien waar ik heel nieuwsgierig naar ben dat ik heel snel terug moet we hadden zaterdag ook een tight schedule dus de volgende keer ga ik echt op m'n gemakkie alle vakken langs en ff plek in de vriezer maken want die vriezers daar liggen ook vol met lekkers
En de gua bao stoombroodjes niet vergeten...McPeet zei:Vraag naar goede diepvries peking eend. Die is echt heel erg lekker.
Die nootjes van Sander ga ik binnenkort ook maar eens halen
Ceriel zei:Om tot meer inzendingen te komen inzendtermijn tot eind december verlengd
Gisteren heerlijk Japans gegeten, nu nog tijd vinden om de foto's te posten.Sander72 zei:Kom Jet, zullen wij dan n?g een rondje?
En mannen... gas erop nou, treuzelkontjes!
Dat gaat na de 5e zeker lukken, het belangrijkste hebben we al ;-)Sander72 zei:Ach, je hebt nog zo'n vijfentwintig nachtjes de tijd...