BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd november 2013

Happy Thanksgiving iedereen vanuit een mooi zonig maar koud (10-15C) Alabama  :)

Bij ons is de grote feest 2 dagen met heel veel familie en uiteraard heel erg veel eten. Ik ben al de hele week hier samen met mij vader, zussen en alle kinderen.
Betreft BBQ, heb ik hier alleen een gas grill tot beschiking  :-S  dus niet veel te laten zien. Daarnaast zijn er zo veel lekker restauranten dat het niet erg is als je zelf even niet kan op de Q. Ik heb wel vandaag 3 pork roasts gegrilled en naast de grote ham gelegd aan tafel. Ik vond het te ver onder de laat om mee te doen met de fotowedstrijd maar ik heb nog best veel foto's gemaakt van al het eten en gezelligheid om straaks met jullie te kunnen delen. Het is nu nog veel te druk en gezellig hier met familie. Ik vertrek morgen en daan is er weer tijd om te posten.

Mooi foto Nosmos en erg zeer passend bij Thanksgiving :)  Ben normaal gesproken erg blij om pecan pie te zien (my favorite!) maar ik heb al zo veel op ik kan er (even) niet aan denken.

Ik hou de draad in de gaten!
 
waarschijnlijk de verkeerde plaats.....foto is voldoende?
zo ja .....count me in for the next one.
 
Op Suyt zei:
waarschijnlijk de verkeerde plaats.....foto is voldoende?
zo ja .....count me in for the next one.

je maakt een gerecht wat bij het thema past, dat hele gerecht met foto's post je en je zet dan hier je mooiste foto neer
 
laten we het eerst nog maar ff bij de foto's houden...boeken gebruik ik meestal om de bbq waterpas te zetten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan