BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd, Mei 2014

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.053
Het thema van deze maand is: "Bone in Steak' en is gekozen door de winnaar van de maand april; Richard0501.

De regels worden weer wat strenger gehanteerd! Dus een gerecht, deze maand op de barbecue gemaakt, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje! Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af!

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31 mei middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar mag het onderwerp voor de volgende wedstrijd bepalen.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden.

De prijs is  een pot Dizzy Gourmet Cosmic Cow rub , gesponsord door Gerard van probbqshop , je mag ook het thema van de maand juni bepalen.
 
hmmm, is elke steak die je een rib uit je lijf kost gekwalificeerd voor de wedstrijd of is dit een geheime boodschap bedoelt om mij van die goddelijke dry age cote boeuf te halen bij die veels te dure slager in de stad...  :p 
 
Een goedkope karbonade zit ook aan een botje hoor ;)
 
Het is een fotowedstrijd en het gaat om het idee, niet zelden winnen zaken die een leuke twist aan het geheel geven, dan scheert het maar weinig ;)...
 
Mijn bijdrage:
6ezybeqa.jpg


Dit is het draadje:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=6901
 
jum! dat was niet eens bij me opgekomen, ik ging ervanuit steak=rund. maar lamskoteletten kunnen dus ook?  :p
 
Wat een plaatje!!
 
Honger!
 
Het wordt weer een moeilijke keus deze maand!!! :-S
 
Terug
Bovenaan Onderaan