BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juli/augustus 2016: "Barbecue Holidays"

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het thema voor deze fotowedstrijd is "Barbecue Holidays", gekozen door de winnaar van juni, Sander72

Dus een vakantiefoto met in de hoofdrol een barbecue(gerecht),  een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje! Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af!

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31 augustus 2016, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar ontvangt een 9qrt Dutch Oven beschikbaar gesteld door Vuur&Rook :


http://www.vuurenrook.nl/webwinkel/dutch-oven--and--chuckwagon-cooking%21/vuur-en-rook/p-1/VRDO9QT--vuur-en-rook.html

Iedereen veel succes en alvast een fijne vakantie!
 
Wat een Super Leuk Onderwerp, ik ga lekker weer meedoen!
 
Leuk , WGA gaat mee op vakantie dus eens even kijken wat we kunnen maken!
 
richard0501 zei:
Jammer, onze vakantie begint pas 6 augustus... :((

Troost je. Wij zijn precies in de juiste periode op vakantie in een wifi vrij gebied . Maar ik ga toch wat proberen.
 
richard0501 zei:
Jammer, onze vakantie begint pas 6 augustus... :((

Maar je moet toch nog veel oefenen?
 
Super leuk onderwerp, ik ga ook zeker meedoen. alleen welke Q zal ik nu meenemen naar de camping..... keuzes keuzes  :-? :D
 
Lekker de wga hier!
 
Leuk onderwerp en op vakantie.... maar weer eens meedoen dan :)
 
In overleg met Sander en Martijn (Vuur&Rook) is besloten om het thema "barbecue holidays" voor 2 maanden te laten gelden, zodat iedereen de kans heeft om de mooiste vakantiefoto te posten.

Ipv de cadeaubon stelt Martijn hiervoor een Vuur&Rook Dutch Oven 9 Quarts ter  beschikking!

**beginpost aangepast **
 
dus je kan gewoon meedoen Richard  ;)
 
Ceriel zei:
In overleg met Sander en Martijn (Vuur&Rook) is besloten om het thema "barbecue holidays" voor 2 maanden te laten gelden, zodat iedereen de kans heeft om de mooiste vakantiefoto te posten.

Ipv de cadeaubon stelt Martijn hiervoor een Vuur&Rook Dutch Oven 9 Quarts ter  beschikking!
Wat een goed idee, nu gelukkig alle tijd om een mooie vakantie foto te "schieten".
 
Werkelijk een Topper die Martijn!

Vanwege de fotowedstrijd heb ik (nog niet in overleg met de directie) besloten mijn vakantie dan ook maar met een tweede maand te verlengen!
 
Ceriel zei:
In overleg met Sander en Martijn (Vuur&Rook) is besloten om het thema "barbecue holidays" voor 2 maanden te laten gelden, zodat iedereen de kans heeft om de mooiste vakantiefoto te posten.

Ipv de cadeaubon stelt Martijn hiervoor een Vuur&Rook Dutch Oven 9 Quarts ter  beschikking!

**beginpost aangepast **

kijk nou, dat is een goede idee,  thanks
 
ik vier na t hele jaar werken  vakantie altijd lekker thuis (oost west thuis best)...tja hoe breng je dat vakantie
gevoel met lekker slow vlees over op een foto.
 
Sander72 zei:
Werkelijk een Topper die Martijn!

Vanwege de fotowedstrijd heb ik (nog niet in overleg met de directie) besloten mijn vakantie dan ook maar met een tweede maand te verlengen!
=)) :)) =)) :)) =)) =)) =))
 
Ceriel zei:
In overleg met Sander en Martijn (Vuur&Rook) is besloten om het thema "barbecue holidays" voor 2 maanden te laten gelden, zodat iedereen de kans heeft om de mooiste vakantiefoto te posten.

Ipv de cadeaubon stelt Martijn hiervoor een Vuur&Rook Dutch Oven 9 Quarts ter  beschikking!

**beginpost aangepast **

Super toffe actie!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan