BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2017 "Snel en simpel"

Als beginnend fotograaf ook maar een keer proberen....
Duroc buikribje zonder softbones.


 
Zo. Nice.... yumboy

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Peter1968 zei:
Als beginnend fotograaf ook maar een keer proberen....
Duroc buikribje zonder softbones.
Heb je ook een bericht gepost waarin je laat zien hoe deze foto tot stand is gekomen Peter?
Dit is ??n van de regels die we hanteren voor de fotowedstrijd, terug te lezen aan het begin van deze post. Ben benieuwd hoe "snel en simpel" deze ribs gemaakt zijn  ;)
 
Ceriel zei:
Peter1968 zei:
Als beginnend fotograaf ook maar een keer proberen....
Duroc buikribje zonder softbones.
Heb je ook een bericht gepost waarin je laat zien hoe deze foto tot stand is gekomen Peter?
Dit is ??n van de regels die we hanteren voor de fotowedstrijd, terug te lezen aan het begin van deze post. Ben benieuwd hoe "snel en simpel" deze ribs gemaakt zijn  ;)

Jazeker  :D
 
Hoi Peter.

Ook nieuwsgierig, maar ik zie het bericht niet  :( !
 
Ik heb me gisteren op de opdracht gestort.
Zes ingredi?nten en een kwartiertje werk. Dat lijkt me snel en simpel genoeg.
Het recept voor de entrecote is een afgeleide van een recept uit Winelife.
De friszoete venkel/sinaasappelsalade combineert goed bij de zoute ansjovis en het vlees.

Het recept: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=16362.msg261913#msg261913

9htky8.jpg




 
Oh, gave foto en het recept lijkt me geweldig. Ik ben gek op oesters! Dus ik heb de site met de recepten bij mijn favorieten gezet!
 
Koud roken is toch niet SNEL ?
 
Die ribs zijn ook niet echt snel lijkt me.
 
Er is wel meer niet snel maar het zal wel komen omdat ik nieuw ben.
Maar wees gerust, ik ben al weer weg hier.
 
Van mij mag je gerust blijven hoor, maar het thema voor de wedstrijd is simpel ?n snel. Als je inzending daar niet aan voldoet dan doet hij niet mee. Zo zijn de regels nou eenmaal. Zou ook niet eerlijk zijn tegenover de mensen zijn die zich er wel aanhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan