BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd februari 2022: Vive la France

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.013
Het onderwerp voor deze maand is: ‘Vive la France.’

Gekozen door de winnaar van vorige maand: Sander @SandyMan

Vive la France!

De zomervakantie is geboekt, de camping verwacht ons weer. Dit jaar gaan wij weer naar de schitterende Cote d'Azur. Om alvast in de stemming te komen ben ik benieuwd wat jullie van Franse keuken weten en kennen. Maken jullie een mooi en lekker gerecht uit Franse keuken?


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 28-02-2022, 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!
 
Mooi onderwerp, ga ik over nadenken.
Heb niet zoveel met Frankrijk maar icm wat rode wijn moet ik iets kunnen verzinnen. 😜
 
Prima onderwerp.
Dit wordt een mooie.
 
De Franse Zuidkust, waar je niet mag barbecuen op de camping... dat wordt genieten van de voorpret in onze Nederlandse achtertuintjes!
 
Ik heb ook helemaal niets met Frankrijk, maar ik zal mij eens verdiepen in de mogelijkheden, ik doe graag weer eens mee 🙂.
 
Schitterend land Frankrijk. Met een heerlijke culinaire keuken en dito wijn😁
 
De Franse Zuidkust, waar je niet mag barbecuen op de camping... dat wordt genieten van de voorpret in onze Nederlandse achtertuintjes!
Vergeet de verplichte speedo niet bij het zwembad, want shorts zijn vies!?

Leuke reacties, super benieuwd of we verrast worden hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boom
Geinig om de gas WGA eens in de winter te gebruiken...
 
Zoals vele hier heb ik ook niks met Frankrijk maar dat maakt de uitdaging des te groter, ik ga eens met mij zelf in beraad of dat ik iets leuks kan verzinnen!
 
Vergeet de verplichte speedo niet bij het zwembad, want shorts zijn vies!?

Leuke reacties, super benieuwd of we verrast worden hier.
Dat doen ze natuurlijk omdat Fransen Frits z'n ballen ook zo heerlijk vinden :p
 
Frankrijk is een prachtig land, zelf ls Parijzenaars drogen redelijk op. Heerlijke dorps barbecues meegemaakt. Zelf ook heel veel mogen barbecueën. Zie vele mogelijkheden; met Franse benamingen, Franse klassiekers maar denk zelf nu aan Franse patisserie. Nu nog even ruimt vinden in deze korte en drukke maand.
 
Zie vele mogelijkheden; met Franse benamingen, Franse klassiekers maar denk zelf nu aan Franse patisserie.
Bak een pannenkoek en noem het een crêpe!

Maar Frits, als jij je waagt aan de Franse patisserie dan heb je mijn nummer hé? 😂

En lieve vrienden, wij kunnen toch ALLES met die buitenkeukens van ons? 😜
 
Zag zonet nog een paar slakken door de tuin rollen , die maar op de Q 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan