BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd februari 2013

Mevr. Nosmo zei:
Dominique zei:
O, jee, we hebben een strijd tussen de echtelieden... ;)

Tja, als ik ergens aan meedoe, wat niet al te vaak is, dan ben ik ook wel fanatiek.
Dus ik lust hem rauw :mad:

Go get him Tiger!
 
Op de valreep mijn inzending.
Pineapple Skewers Sundae with Caramel and Toasted Almond Brittle

D438076E-742A-481D-82CF-528683AF9295-4665-00000241870986AB.jpg


Overigens aten we dit copieuze toetje na een gegrilde karbonade van een Limousin varken met gegrilde pompoen, zoete aardappel en paprika.
U begrijpt dat we nu uit elkaar ploffen. :)
 
@ DutchCraftBeer: Het is de bedoeling dat je hier een foto neerzet, die foto doet dan mee aan de wedstrijd. Voor je hele reportage kun je gewoon een draadje openen in bv. "High en Fast".
 
Nosmo zei:
@ DutchCraftBeer: Het is de bedoeling dat je hier een foto neerzet, die foto doet dan mee aan de wedstrijd. Voor je hele reportage kun je gewoon een draadje openen in bv. "High en Fast".

Sorry. Geregeld.
 
Dat is wel een heel mooie inzending, het water loopt me in de mond.
 
Echt top. Daar kun je niet vanaf blijven.
 
Mevr. Nosmo zei:
Dominique zei:
O, jee, we hebben een strijd tussen de echtelieden... ;)

Tja, als ik ergens aan meedoe, wat niet al te vaak is, dan ben ik ook wel fanatiek.
Dus ik lust hem rauw :mad:
Durf het bijna niet te zeggen, maar wat mij betreft gaat meneer nosmo toch over mevrouw nosmo heen (qua foto dan he  :-[)
 
structor zei:
Mevr. Nosmo zei:
Dominique zei:
O, jee, we hebben een strijd tussen de echtelieden... ;)

Tja, als ik ergens aan meedoe, wat niet al te vaak is, dan ben ik ook wel fanatiek.
Dus ik lust hem rauw :mad:
Durf het bijna niet te zeggen, maar wat mij betreft gaat meneer nosmo toch over mevrouw nosmo heen (qua foto dan he  :-[)

Dat mag je van mij zeggen hoor. Maar ik ben tevreden over mijn fotootje met mijn goedkope cameraatje.
 
@ Chris, we zouden ook graag ergens zien hoe je deze hebt gemaakt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan