BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd december 2016 "Cast Iron"

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het thema voor deze fotowedstrijd is "Cast Iron", gekozen door Martijn van Vuur&Rook

Dus een foto met in de hoofdrol een gerecht dat contact heeft gehad met gietijzer in welke vorm dan ook, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje.
Als het gerecht nog niet in het receptendeel staat, mag het natuurlijk ook daar geplaatst worden.
Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af.


Dus geef je skillet, gietijzer (GBS)rooster, DO, bakplaat, poffertjespan of wafelijzer nog een extra laagje Crisco en maak deze maand de mooiste, leukste of origineelste foto!


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met nieuwjaarsdag
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.

- De winnaar ontvangt een pre-seasoned skillet, beschikbaar gesteld door Vuur & Rook :



Iedereen veel succes!
 
Little foekje zei:
Leuk :) ga alleen wat gietijzer op de kop tikken want dat heb ik nog niet in t bezit.

In Lunteren schijnt een winkel te zitten waar ze dat spul wel hebben...  :D
 
Hoe groot is de te winnen skillet? :)
Leuk thema trouwens
 
Sander72 zei:
In Lunteren schijnt een winkel te zitten waar ze dat spul wel hebben...  :D

Oja, hebben ze daar ook een Blokker dan? B-)
 
Oeh, lees dit nu pas maar heb de komende dagen vrij en wel tijd denk ik!

Cast Iron it issssss!
 
Oei dat zijn nog maar weinig reacties. Ik moet toch eens bedenken of wat ik ga fabriceren met "cast iron". B-)
 
Picanha

f3ee52a4b685de6d12cd3fb6cd6c031a.jpg


http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=16046.0
 
Krijg met wat geluk vandaag de gietijzeren roosters voor mn WGA.

eens kijken wat er nog op kan  :D
 
Gaat hem helaas niet worden deze maand  :blush:
 
Kan ik ook nog op 1-1-17 insturen? Ik ga oudejaarsavond mijn DO gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan