BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd april 2023 - Borrel en Bites

 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.096
Voor deze maand is het onderwerp: Borrel en Bites

Het blijft steeds langer licht en het weer wordt steeds beter.
Tijd voor van die onvergetelijke avonden met vrienden en een hapje en drankje.
Zijn het ribben of wings, of een ander culinair hapje?
Wat maak jij voor bij de borrel?

Het thema van deze maand is: Borrel en Bites

Gekozen door de winnaar van vorige maand: John @Zzzjon

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30-04-2023 22:30h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.
 
Oke challenge accepted.
Ga dit weekend eens lekker aan de gang.
 
Awieë, moet ik weer aan de borrel......😋
 
Top onderwerp! :love:

Maar eeeh "Geen menselijke vlees foto’s."? 🫣 Dit roept vragen op. Als in geen mensenvleeshapjes? Of je sexy vriend(in) mag de borrelplank niet showen in amperbroekie? Of mag je je eigen gehaktstaaf niet indienen?
Ervaringen uit het verleden leren dat dit een noodzakelijke regel is. 😂
Ps. Het gaat niet om kannibalisme 😉

Tof onderwerp, we gaan eens iets bedenken 😎
 
Top onderwerp! :love:

Maar eeeh "Geen menselijke vlees foto’s."? 🫣 Dit roept vragen op. Als in geen mensenvleeshapjes? Of je sexy vriend(in) mag de borrelplank niet showen in amperbroekie? Of mag je je eigen gehaktstaaf niet indienen?
Het een BCC zijn en geen BBC...


In ieder geval, de regel is gekomen omdat een dame het plankje presenteerde met een mooi, maar nog steeds zedelijk zicht op haar voordelen.
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval, de regel is gekomen omdat een dame het plankje presenteerde met een mooi, maar nog steeds zedelijk zicht op haar voordelen.
🫠zijn de foto's er nog, met het idee krijg ik er al dubbel honger van 😄.
 
Zzzjon, dit onderwerp kan iedereen wel wat mee 😃
 
Hmmm 🤔 hier moet ik even over brainstormen.
Maar ik denk dat ik al wat ideetjes 💡 heb.
 
Net een Brisket besteld van 5,5 kg voor komende zaterdag 😂😂😂 is niet echt een borrelhapje ... tenzij ik hem in hele kleine stukjes ga snijden 😉 maar superleuk onderwerp ... ik ga ermee aan de slag 👍🏻😋
 
Net een Brisket besteld van 5,5 kg voor komende zaterdag 😂😂😂 is niet echt een borrelhapje ... tenzij ik hem in hele kleine stukjes ga snijden 😉 maar superleuk onderwerp ... ik ga ermee aan de slag 👍🏻😋

Maar de burnt ends zijn dat wel. 😋
 
Net een maand vol borrelhapjes gehad, dus gewoon nog maar een keer doen! Meteen een goed excuus om voor het eerst een indiening in te zenden

Verstuurd vanaf mijn CPH2065 met Tapatalk
 
Deze maand zullen de presentatie en de fotograaf zijn kunsten de doorslag geven denk ik.
Succes aan allen die een poging gaan wagen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan