BasBQ
Beef en Steak

Foto draadje KCBS Wedstrijd: W.E.S.T. 2015

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242


Ik kreeg de gelegenheid om met Smokey Village deel te nemen aan de eerste Winter Extreme South Tirol....
Er zijn op FB al diverse foto's gedeeld door de Nederlandse en Belgische deelnemende teams, hierbij nog enkele foto's van mijn camera:

De dag van aankomst, vrijdag, beginnen met het inrichten van de beschikbaar gestelde tentjes:


Het eerste voertuig vast, zou niet de laatste zijn  :blush:






Green against orange, de set-up van LetsQ en Southern Dutch BBQ


Groot, groen, vast....


In de nacht van vrijdag op zaterdag is er wat sneeuw gevallen  :D


5 tenten ingestort...








Het bleef de hele dag sneeuwen, gelukkig is het dan niet koud...


Cooks-meeting


Let's cook!












Bezig met "mijn" turn in: Potato&Cheese


11e plaats:




Het niet ingeleverde vlees werd "verkocht" op basis van een vrije gift voor het goede doel, leuk idee en een groot succes!


De jurytent




Harry Havinga onderscheiden met de Carolyn Wells Award:


3e Plaats met Pork!




LetsQ 1e met Pork


Smokey Goodness 2x in de prijzen:


De R?g?s 1e met hun Aardappel-cupcake, een beetje van hen-zelf een een beetje van Maggi:


Grand Champion Miss Piggy's:


De dag van vertrek, mooi zonnetje op de bergtoppen. Temperatuur -9, het hele weekend niet zo koud geweest (gelukkig....)


Competition Area, the day after.....






Het was een geweldige ervaring, erg veel plezier gehad met de teams bij ons in het hotel (LetQ, Southern Dutch BBQ en Harry H), en leuk gesproken te hebben met de andere Nederlandse en Belgische deelnemers. Unforgettable, THX!

 
Wauw gave foto's en wat een pracht locatie.  Het begint meteen weer te jeuken. Als ik de foto's zie van ingestorte tenten dan bedaard dat wel een beetje :p geef mij de zomer maar ;)
 
Top Ceriel te gek weekend gehad ...  je was goed bezig  thanks mate !!
 
geweldige ervaring geweest
 
Wat leuk om te zien, geweldige foto's,  en mij bekruipt hetzelfde gevoel als Gerard =))
 
Man! Wat moet dat een ervaring geweest zijn. In tegenstelling tot Gerard en Dominique begint bij mij gelijk mijn hart te stuiteren. En er begint gelijk een mantra: ik wil ook....ik wil ook....ik wil ook.

Note to self: WGA op wintersportspullenlijst zetten.
 
En meteen wat wedstrijdervaring opgedaan Ceriel, goed bezig want #beterwordt het niet
=))
 
Erg gave foto's, dat moet ik dan wel toegeven. 
Maar ik ben niet gemaakt voor de kou, brrr
 
Moses kriebel dat moet een waar feest geweest zijn!
 
richard0501 zei:
Was een mooi avontuur, ik vind het jammer dat ik het vanachter de computer heb moeten volgen.

heerlijk warm toch? ;)
 
Dank je voor het delen!!
 
Echt super hoor. Lijkt me erg koud maar wel een super ervaring! Cool!  B-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan