BasBQ
Beef en Steak

Foto draadje KCBS Wedstrijd: Beer, Fries & BBQ 2014

Zo hier een paar foto's van een geweldige wedstrijd. De Sea Side Smokers zijn 5e overall geworden.

uqyquvaq.jpg

jepuzuja.jpg


Het winnende team IQ!
5ade7uve.jpg


Dominique, vijfde met kip

eda6udu5.jpg
 
ze8e3y5e.jpg


a7a7eqeg.jpg


devy9aqy.jpg


Richard krijgt zijn speldje voor de maximale score van 180 bij de Cook off van vorig jaar

beja6a9e.jpg
uja3u3ab.jpg

uzajapyn.jpg

ja6a6y4y.jpg


ena4yny3.jpg
 
Gefeliciteerd met de behaalde resultaten.


Het water loopt me in de mond bij het zien van al dat lekkers.
 
ik kan terug kijken op een prachtig en voor de SeaSideSmokers ook een heel mooi weekend
 
mooie resultaten!!! Goed gedaan seasidesmokerts!!!

En aan het t-shirt is wel te zien waar IQ de mosterd haalt :p
 
Het was FANTASTISCH.
De cursus(sen) waren erg leuk om te doen, de sfeer was ondanks dat het weer niet heel erg wilde meewerken prima en de inzendingen van de teams.....Hmmmmmmm :D
(heb wel wat foto's maar die plaats ik morgen)
 
WAARDELOOS....dat ik dit heb moeten missen.... :(
Aan alle commentaren op de verschillende media te zien, is het een fijne competitie geweest.
 
Het was een geweldige ervaring, voor ons de eerste wedstrijd, veel geleerd en als team erg tevreden. Doelstelling was om geen laatste te worden en dat hebben we iig gehaald (net  :p ) Verder goede sfeer en erg gezellig ondanks het belabberde weer  :(
Al met al kijk ik er iig met veel plezier op terug.
 
Boldeagle zei:
Het was een geweldige ervaring, voor ons de eerste wedstrijd, veel geleerd en als team erg tevreden. Doelstelling was om geen laatste te worden en dat hebben we iig gehaald (net  :p ) Verder goede sfeer en erg gezellig ondanks het belabberde weer  :(
Al met al kijk ik er iig met veel plezier op terug.

Jullie zijn fijne buren.
 
Mike v R zei:
Boldeagle zei:
Het was een geweldige ervaring, voor ons de eerste wedstrijd, veel geleerd en als team erg tevreden. Doelstelling was om geen laatste te worden en dat hebben we iig gehaald (net  :p ) Verder goede sfeer en erg gezellig ondanks het belabberde weer  :(
Al met al kijk ik er iig met veel plezier op terug.

Jullie zijn fijne buren.

Ik kan hier een heel lang antwoord op geven. Of niet.
Mike +1  =))
 
Ik heb eindelijk ook even de kleine moete gedaan om een team FB pagina aan te maken. (misschein krijgt iQ op deze manier ook een sponsor  ;)

https://www.facebook.com/iQbbq

We hebben weer weinig fotos gemaakt maar ze staan hier op. Was leuk om veel van jullie gesproken te hebben en nieuwe te ontmoetn.

Nu moet ik even mij team voorstellen op de stel je BBQ team voor draad  :p


 
Ja, ik heb geen idee wie jullie zijn, doe dat maar snel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan