BasBQ
Beef en Steak

foodsaver vacumeer machine

Volgens mij is dat wel een goede. Check anders de site van vacuumgigant.nl
 
Ik heb hem ook en vind het een super apparaat. Wel goed dichtdrukken als je hem gaat gebruiken. Ging bij mij in het begin niet goed
 
McPeet zei:
Ik heb hem ook en vind het een super apparaat. Wel goed dichtdrukken als je hem gaat gebruiken. Ging bij mij in het begin niet goed

Moeten er voor dit apparaat speciale zakken gekocht worden. of kan je alle soorten zakken gebruiken ?
 
mattheijer zei:
McPeet zei:
Ik heb hem ook en vind het een super apparaat. Wel goed dichtdrukken als je hem gaat gebruiken. Ging bij mij in het begin niet goed

Moeten er voor dit apparaat speciale zakken gekocht worden. of kan je alle soorten zakken gebruiken ?
Ik heb bij de vacuumgigant meteen diverse zakken besteld, zijn geen speciale.
 
McPeet zei:
mattheijer zei:
McPeet zei:
Ik heb hem ook en vind het een super apparaat. Wel goed dichtdrukken als je hem gaat gebruiken. Ging bij mij in het begin niet goed

Moeten er voor dit apparaat speciale zakken gekocht worden. of kan je alle soorten zakken gebruiken ?
Ik heb bij de vacuumgigant meteen diverse zakken besteld, zijn geen speciale.

misschien een domme vraag maar zou een simpel boterham zakje dan ook kunnen om dicht te sealen ?
 
mattheijer zei:
McPeet zei:
mattheijer zei:
McPeet zei:
Ik heb hem ook en vind het een super apparaat. Wel goed dichtdrukken als je hem gaat gebruiken. Ging bij mij in het begin niet goed

Moeten er voor dit apparaat speciale zakken gekocht worden. of kan je alle soorten zakken gebruiken ?
Ik heb bij de vacuumgigant meteen diverse zakken besteld, zijn geen speciale.

misschien een domme vraag maar zou een simpel boterham zakje dan ook kunnen om dicht te sealen ?
Nee, dat kan niet. Je moet zakjes met reli?f hebben, gladde zakjes kun je niet sealen met deze machine.
 
De Foodsaver is een puik apparaat. Ik heb zelf al een jaar of twee de V2860 en die werkt prima.
Paar kleine nadeeltjes van dit soort machientjes voor thuis:
je moet uitkijken dat het vocht/vet van je te vacumeren gerecht niet tussen de lasnaad komt. Dat is soms lastig. Eventueel wel op te lossen door een opgerold stukje schoon keukenpapiertj aan de bovenkant van je gerecht mee te vacumeren.  Daarnaast kan het, als je vaak en veel vacumeert, lastig zijn dat je niet lekker door kunt werken met dit apparaat. Hij moet na elke seal even afkoelen. Verder vind ik de enkele lasnaad niet altijd even betrouwbaar, dus voor de zekerheid is het ook altijd zaak om even een dubbel naadje te maken, zeker als je te vacumeren product veel vocht bevat.
Maar voor gewoon af en toe wat te vacumeren is hij prima.
 
Ik ben sinds vorige week ook in het bezit van dit zelfde apparaat en ben tot dusver erg tevreden. Wat zakjes (met reli?f!) Gekocht bij de sligro. Binnenkort even op de site van marmelot mikken, daar zijn ze ook voordelig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan