Beef en Steak

Flat Iron Steak

richard0501

Gemarineerd
Vorige week heb ik de Vrijdagprijsvraag van Beef&steak gewonnen, een lekkere Flat iron steak van 700 gram. Das een mooie lap
Vandaag de steak ingerubt volgens het recept op hun website,om samen met goede vrienden op te eten.
Pelletgrill ingericht voor direct grillen, ingestelde temperatuur 230 graden. Extra pellets op de Grillgrates gegooid voor wat extra rooksmaak
Steak gegrild op de Grill Grate BBQ roosters gegrild tot 57 graden kern.
Lekker stukje vlees!!! :P

gefeliciteerd, dat is zeker een mooi en heel lekker stukje vlees

Ziet er goed uit, gefeliciteerd met een mooi stukje vlees.

Ziet er echt heerlijk uit!! gefeliciteerd <:-P

Gefeliciteerd met je prijs. Het ziet er zeer smakelijk uit. Zo zie je maar dat meedoen wel loont.

Mooie prijs is dat zeg :)

Heerlijk stuk vlees! Ziet er goed uit!

Lekker stukje vlees, als de smaak net zo goed was als de grill marks zijn dan zaten jullie met een grote glimlach op het gezicht ;-)

rbfoto zei:
Ziet er goed uit!

Nu nog een echt mes kopen ;)
Voor dit mooie stuk vlees had ik eigenlijk een vork nodig om te snijden, helaas had ik deze niet binnen handbereik. Dus heb ik mijn koksmes maar gebruikt...

Gewoon goed slijpen, kom je al een heel eind met zo'n mes van 15 euro. En geen aanzetstaal gebruiken en niet in de vaatwasser.  Heb hem tenminste al zo?n zes jaar. En zoals het er nu naar uitziet heb ik hem nog wel 15 jaar.  :D

Maar als je dit goede mes van mij wilt overnemen hoor ik het graag, stuur me dan maar een PM  ;) :D Regelen we wel wat

richard0501 zei:
IK begrijp wel wat je bedoelt, maar ik ben tevreden met m'n "goedkope" messen, "Maybe not the best , but they get the job done"
maar je weet het nooit. wat niet is kan nog komen.

Het gaat om de man achter het mes ;)

Bert zei:
richard0501 zei:
IK begrijp wel wat je bedoelt, maar ik ben tevreden met m'n "goedkope" messen, "Maybe not the best , but they get the job done"
maar je weet het nooit. wat niet is kan nog komen.

Het gaat om de man achter het mes ;)
bedankt Bert, wilde het zelf niet zeggen :D

Terug
Bovenaan Onderaan