BasBQ
Beef en Steak

flamy coco briketten

langes

Sprokkelaar
Berichten
34
Weet iemand waar je flamy coco brikketten 10 kilo kunt kopen in overijssel voor minder dan ?19,95.

Groetjes
 
Helaas, ik weet alleen dat de Colruyt in Belgi? ze goedkoper verkoopt (zo rond de 15 ? per doos).

Als je in de buurt van Nijmegen bent kan je wel een doosje ophalen.
 
Ik zou de leverancier even mailen. Deze heeft wel een lever adresje in de buurt voor je. Als je meer koopt is voordeliger, anders blijf je rond de 18-19 euro zitten.
 
oke dank jullie wel zal kijken wat ik ga doen.
je zit ook altijd met die vervelende verzendkosten.
 
vanmiddag de bevestiging gekregen dat flamy coco niet meer verkocht wordt in de colruyt (kustregio Belgie) zij verkopen nu de nieuwe weber briketten.
gr
 
Frits zei:
Helaas, ik weet alleen dat de Colruyt in Belgi? ze goedkoper verkoopt (zo rond de 15 ? per doos).

Als je in de buurt van Nijmegen bent kan je wel een doosje ophalen.

Uit interesse, fungeer jij als zelfbenoemd, semi-prof tussenleverancier??? :D
 
bart_dewulf zei:
vanmiddag de bevestiging gekregen dat flamy coco niet meer verkocht wordt in de colruyt (kustregio Belgie) zij verkopen nu de nieuwe weber briketten.
gr

In Overijse (Regio Brussel)  hetzelfde nieuws. Het daar aangeboden alternatief is Tom Cococha Red 9KG voor 17 euro en een huismerk voor 12 euro/9KG).
 
Hier in Lommel zie ik ze niet meer en hebben ze alleen tom cococha. Heb geloof ik ook ergens gelezen dat ze bij de colruyt niet meer te verkrijgen zijn.
Zou ik erg jammer vinden want zou ze ook wel eens willen uitproberen.

Iemand overigens deze tom cococha al eens geprobeerd??
 
Terug
Bovenaan Onderaan