BasBQ
Beef en Steak

First time pulled pork.

En na een half uur pullen.
933e778620da6f9173164934531aff17.jpg


Klaar voor morgen.
 
Wellicht doe je dit al maar als ik iets met het vlees doe (moppen of inpakken) doe ik dat buiten de Q.
Deksel open en vlees er uit halen en gelijk het deksel weer dicht.
Op die manier is de bbq maar heel even open en stijgt de temperatuur niet te veel.
Het vlees koelt dan wel wat af maar de Q blijft nagenoeg op temperatuur.
De vlees temperatuur is snel weer op het oude niveau.

Ziet er prima uit, eet smakelijk.  :) !
 
Gratz met knorrie!
 
Dank dank.
@Hans. Goeie tip. Ik had het vlees op de q laten liggen tijdens het smeren.
Morgen bij de spareribs gewoon eraf halen. En klep dicht houden. 

Voor morgen op het menu:
6 spareribs van beef en steak
3  rubia gallega flank steaks
Druk dagje te gaan.
 
Gefeliciteerd! 
Even je schuifje dicht onderaan en zachtjes de deksel open helpen ook om de temperatuur niet te veel op te laten lopen. Anders trek je er veel verse lucht en en kan het vuur heter gaan branden.
 
ziet er goed uit ! gefeliciteerd!

ik deed laatste keer ook eerst de schuifjes dicht en dan zo kort mogelijk deksel open om vlees er af te halen en dan valt de temp stijging heel erg mee
niet vergeten schuifjes weer op de juiste stand te zetten....
 
Vraagje; wat voor thermometer gebruik jij die zulke statistieken geeft? Het viel me op dat er geen logisch ritme in de grafiek zit, vraag me dus af om de hoeveel tijd er iets wordt weggeschreven

PP ziet er overigens echt heerlijk uit!
 
karsb zei:
Vraagje; wat voor thermometer gebruik jij die zulke statistieken geeft? Het viel me op dat er geen logisch ritme in de grafiek zit, vraag me dus af om de hoeveel tijd er iets wordt weggeschreven

PP ziet er overigens echt heerlijk uit!
Gewoon de igrill2. Export in csv bestand. Dat weer in excel gegooid. Misschien daarom een beetje krom. Was vergeten een screenshot te maken van de app.
 
Terug
Bovenaan Onderaan