BasBQ
Beef en Steak

ff voorstellen

 
 

rowhald

Kooltjesharker
Berichten
227
hoi allemaal,
mijn naam is rowhald en ben al een paar jaar in t bezit van een grote gasbbq ( buitenkeuken zoals ze zeggen ) en begin steeds meer geintreseerd te raken in de wereld voorbij het gezellig grillen met visite.
vooral t rookgebeuren vindt ik wel heel intressant.
hoop er hier ook een hoop over te kunnen leren.
 
Welkom
 
Welkom hier rowhald!
Pas op met het leren hier, voor je het weet ben je besmet met het virus en staat je tuin vol met barbecues en puilt ieder kastje uit van de accessoires....
 


hier moet het dan op gaan gebeuren  :D

 
Welkom, en blijft het toch mooi vinden zo'n dikke gasser.
 
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom en als je toch verslaafd raakt aan het roken. Denk er dan aan om iets extra's te maken voor je buren mochten er klachten komen over de rook, afkopen met lekkers werkt heel goed  ;)
 
Welkom enneh Smokey , dat komt me heel bekend voor.
Als ik loop te zeulen met BBQ spullen vraagt de buurman al wat er gegeten gaat worden die avond :)
 
Ha ha... precies Bob, mijn buurvrouw had klachten over uitgerookt worden. Maar na een stukje warm gerookte zalm als troost mag ik iedere dag wel aan de slag  :))

Dus Rowhald, wees gewaarschuwd je gaat je buren op deze manier nog beter leren kennen  ;)
 
Welkom Rowhald! Gezellig dat je mee komt roken. Ik ben benieuwd wat je allemaal op dat mooie apparaat klaar gaat maken.
 
ja idd smokey dat is bij ons hier ook t geval en waar rook is is vuur en zulke dingen gaan hier net zo snel rond als een lopend vuurtje .
dus vrees ik dat het bij ons ook een kwestie wordt van afkopen :)
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan