BasBQ
Beef en Steak

Ff opnieuw voorstellen.

 
 
 

Ener

Pitmaster
Berichten
510
Na er ff, 10 jaar :oops:, tussenuit geweest te zijn, ben ik weer gaan lezen op het forum. Inmiddels de nodige materiaal wisselingen gehad, en nooit te beroerd om wat te leren. Ook weer een paar ervaringen rijker, een Kamado Joe classic 1 ingewissel voor een Green Mountain Grills Daniel Boone pellet grill. Na een paar jaar begon ik het “echte” bbq’en te missen. Het echt bezig zijn met het vuur. Dus vrouwlief eens lief aangekeken en op zoek gegaan naar een andere BBQ. Ik wilde weer een kamado, dus op zoek gegaan. Eerst getwijfeld tussen een Kamado Joe en een Bastard, uiteindelijk gekozen voor de Weber Summit Kamado e6 naar aanleiding van de eigenlijk alleen maar goede reviews. Eergisteren mijn nieuwe Q in bedrijf genomen door een paar flinke spiesen sate te maken, en gisteren pulled pork van een iberico procureur. De laatste heeft een uurtje of 5 op de Q gelegen en is perfect gelukt. Super goede stabiele temperatuur. Een goed begin is het halve werk, dus in de toekomst zal ik hier weer wat gerechten “showen”, en hopelijk verder nog wat bijdragen.

Grt Rene
 
Welkom terug Rene!
 
Terug
Bovenaan Onderaan