BasBQ
Beef en Steak

Ff een rendang daging sapi gemaakt.

 
 
 
 

Peter64

Gerijpt
Berichten
4.654
Tussen de regen en het werk door toch ff snel een rendang in elkaar gezet.
Wat blijft dit toch een goddelijk lekker gerecht.

De foto's spreken voor zich.
Het recept staat op dit forum.

IMG_7273.jpg
IMG_7275.jpg
IMG_7276.jpg
IMG_7277.jpg
IMG_7278.jpg
IMG_7279.jpg
IMG_7280.jpg
IMG_7281.jpg
IMG_7283.jpg
 
Lekker peter, wat is dat zwarte pinda rösti rondje wat er lange ligt?
 
Ahh heerlijk! Die ga ik ook maar eens maken
 
Het water loopt me in de mond. Wat een mooi gerecht. Voegde het roken op de bbq wat toe, of is het net zo lekker van het fornuis (stel we krijgen weer weken regen)?
 
Die laatste foto.... ja man!
 
Lekker man, favoriet hier! Hoelang heb je hem laten sudderen en op welke temperatuur? De ketjap kende ik niet in het recept..
 
Lekker man, favoriet hier! Hoelang heb je hem laten sudderen en op welke temperatuur? De ketjap kende ik niet in het recept..
Het water loopt me in de mond. Wat een mooi gerecht. Voegde het roken op de bbq wat toe, of is het net zo lekker van het fornuis (stel we krijgen weer weken regen)?

@Revers88 : uurtje roken en dan tot bijna droog. Pakweg 4,5 h op dome temp 120 C.
En ja, wat eetlepels goede ketjap manis en PRB sojasaus

@Kabouter : roken voegt degelijk smaak toe. Zeker als het een dag gestaan heeft en dan opgewarmt wordt. En nee, een fornuis kan hier niet tegen op. Advies, bij regen een parasol boven de Q zetten.
 
Laatst bewerkt:
@Revers88 : uurtje roken en dan tot bijna droog. Pakweg 4,5 h op dome temp 120 C.

@Kabouter : roken voegt degelijk smaak toe. Zeker als het een dag gestaan heeft en dan opgewarmt wordt. En nee, een fornuis kan hier niet tegen op. Advies, bij regen een parasol boven de Q zetten.
Dank! Gelukkig heb ik een overkapping, maar met regen en wind was het aanpoten met de pizza maken. Ik ga het recept onthouden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan