BasBQ
Beef en Steak

Feestje: BBQ Bites (6 stuks)

 
 

Bobvt78

Kooltjesharker
Berichten
196
Geen foto's, dus het is niet gebeurd ... ;)

Maar toch even delen; Voor het meest recente verjaardagsfeest bij ons thuis, hadden mijn vrouw en ik besloten dat we het dit keer zonder eten (lees; BBQ-burgers met baked beans, friet en salade) zouden doen. Het vorige feestje was immers nog geen maand geleden...

Maar nog voor de communicatie daarover de deur uit was, hadden de eerste mensen zichzelf al uitgenodigd ... hahaha.
Dan maar een ander plan getrokken; In plaats van het gebruikelijke menu, dit keer gekozen om hapjes te maken.

De recepten hiervoor heb ik allemaal van https://betterbegrilled.com/ gehaald.

Van de BBQ:
  • Gekruide kippedijen gevuld met mozzarella en omwikkeld met bacon strips en afgelakt met BBQ saus (hoort eigenlijk op cederhouten plankje maar die had ik niet)
  • Nacho chicken wings met BBQ kruiden afgegrild met rode ui, kaas, paprika, BBQ saus, limoensap en pepertjes
  • Hotdog van de BBQ op een broodje, afgetopt met zelfgemaakte chili en geraspte kaas

van de smoker
  • Armadillo Eggs; Mini (snoep)paprika's (risico met jalapeno's even niet genomen) gevuld met roomkaas/cheddar en omwikkeld met gehakt
  • Champignons gevuld met bieslookroomkaas met een hoedje van dungesneden bacon
  • Moinkballs (die kennen jullie wel)

Leek me wat relaxter werken dan in 1x een heel diner op tafel zetten.
In de praktijk deels waar, maar evengoed nog best doorwerken stiekem.
Alles wel met veel lof ontvangen ?n opgegeten door het bezoek.
 
Klinkt lekker
 
Klinkt lekker en druk
 
Bobvt78 zei:
Geen foto's, dus het is niet gebeurd ... ;)

Neigt haast een beetje naar sadisme...  X(
 
Haha, druk was wel het woord ja. 6 gerechten op 2 Q's, ondertussen nog wat bezoek vermaken, poeh!

Sorry van de foto's, of het ontbreken ervan. Ik zal mijn leven beteren  ;)
 
Wel een leuke site trouwens die je hebt doorgegeven. Thx
 
KamadoNovice zei:
Wel een leuke site trouwens die je hebt doorgegeven. Thx
Idd. Doen ook vaker verschillende kleine gerechten maken.  Leuke idee?n opgedaan op die site.




 
Terug
Bovenaan Onderaan