Beef en Steak

Feestje 30 man

Ptjuh84

Tondelzoeker
Goedenavond allen,

Wij hebben binnenkort een klein feestje voor ongeveer 30 personen. We zijn namelijk 12,5 jaar getrouwd en dit willen we vieren met wat vrienden en familie die erg dicht bij ons staan.

Nu leek het me leuk om de gehele avond wat hapjes enzovoort te serveren waarbij ik merendeel al voorbereid heb. En dus alleen warm hoef te maken en verder op hoef te maken.

Hierbij dacht ik bijvoorbeeld aan:
- monkballs
- boa bun’s pulled pork
- wrap pulled chicken
- asian meatballs
- sateetje met stokbrood
- mini broodje buikspek

Ik wil tijdens de avond namelijk ook wel lekker de bbq aan laten staan voor bijvoorbeeld de saté en de buikspek…

Of hebben er hier mensen een idee voor een goed recept of aanvulling / vervanging voor bovenstaand menu?

En ik maak normaal maar voor 5 mensen iets max 8 op de bastard.. hebben mensen een idee waar je aan moet denken met 30 man als je bovenstaand ziet??

Alvast bedankt voor input.. alle comments zijn 🤗 welkom

• Leuk
Waarderingen: Noah
Ik denk dat je al het bovenstaande uitstekend een dag van tevoren kunt maken. PP/PC hoef je de dag zelf alleen nog door te warmen. Buikspek kan ook prima een dag van tevoren (of in de ochtend). Als je dan de broodjes serveert zou je het spek in plakken om en om even kunnen afgrillen. Gehaktballetjes kunnen makkelijk au bain marie of in de oven worden opgewarmd. Dat moet best goedkomen!

Wat jezelf aangeeft en hierboven wordt gezegd.

Kleine bakjes met Loaded Nacho`s is ook leuk / lekker . Nacho`s, kaas, pulled pork etc even verwarmen in de oven.
PP kan je van tevoren maken en opwarmen / afmaken op de avond zelf.
Dit kan ook een ander doen.

Ik zou op de avond zelf alleen voor snelle bereidingen gaan.

Ja, ik dacht dat de dingen die ik bedacht had bijna allemaal van te voren kon maken. En alleen de finishing touch hoefte te doen.

Op een broodje, sla, salade of sausjes erover..

We hebben een stoomoven dus alles is goed op te warmen zo der uit te drogen.

Alleen de sateetjes misschien op de avond zelf.

Terug
Bovenaan Onderaan