BasBQ
Beef en Steak

Feest: Welke BBQ cateraar?

 

Mace

Kooltjesharker
Berichten
124
Eind van de zomer geef ik altijd een feest voor vrienden en familie. Normaal zorg ik daar zelf altijd voor het benodigde eten van de BBQ, maar door een ongeval afgelopen periode gaat dat dit jaar niet lukken. Ik ben dus op zoek naar een goede BBQ cateraar die het totale eten&drinken verhaal voor zijn  rekening kan nemen.

Ik heb een aantal via Google gevonden bedrijven aangeschreven, maar krijg bar weinig (zeg maar geen) reacties....Ook hier op het forum gezocht, maar ik kom ook niet veel ervaringen/adviezen tegen.

Het gaat om een catering opdracht voor circa 50 man, waarbij ik graag 'wedstrijd-vlees'  geserveerd wil zien, dus Spare-ribs, Pulled Pork, Brisket, kip, ...

Iemand tips/adviezen?
 
Welke regio zit je, en wanneer is het ? Als je dit soort dingen wil reken dan ook op een redelijk budget. 10 euro p.p gaat het zeker niet worden en zelfs het dubbele wordt nog lastig vermoed ik.
 
Regio Rotterdam, eind september (ws. 24 of 25 september). Alle waar naar zijn geld.... ;)
 
Misschien voelt iemand zich hier geroepen?  :D
 
De wild smokers uit Rotterdam zit in deze hoek, kijk ff op facebook en geef ze een berichtje.
Misschien dat Danny met RiddleQ iets wil doen of Rene met Hangbelly BBQ, of Tom met Southern Dutch BBQ
Ik weet niet wie je verder benaderd hebt maar dit zijn er zo een paar die ik wel weet. Ken er nog wel meer maar weet dan niet of Rotterdam te doen is voor ze.
 
Boldeagle zei:
De wild smokers uit Rotterdam zit in deze hoek, kijk ff op facebook en geef ze een berichtje.
Misschien dat Danny met RiddleQ iets wil doen of Rene met Hangbelly BBQ, of Tom met Southern Dutch BBQ
Ik weet niet wie je verder benaderd hebt maar dit zijn er zo een paar die ik wel weet. Ken er nog wel meer maar weet dan niet of Rotterdam te doen is voor ze.
RiddleQ en Southern Dutch staan dat weekend worst te grillen in de Ruhrpott.... ;)
 
en wij hebben dan oefenweekend / generale repetitie Triple-T
 
Hoi Mace,

Ik heb je uit naam van mijn BBQ catering bedrijf (www.HangBellyBBQ.nl) een PM gestuurd.

Groet,
Rene
 
Zag het, Rene, ook nog wat andere PM's gehad, ik ga er mee aan de slag!
 
Ceriel zei:
RiddleQ en Southern Dutch staan dat weekend worst te grillen in de Ruhrpott.... ;)
RiddleQ's slaat dat weekend de wedstrijd in Ruhrpott over maar komen mogelijk wel jureren (als er info ontvangen wordt tenminste) :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan