BasBQ
Beef en Steak

Faux Cochon de Lait

Praetor87

Vuurmaker
Berichten
66
Volgens Nibble Me This is het vrij vertaald, varken in melk. http://www.nibblemethis.com/2012/11/faux-cochon-de-lait.html
nibblemethis.com.jpg


Heb het recept gevolg op de site, maar de saus aangevuld met citroen saus, vond het te hartig. Daarnaast zou het geen Barbecue zijn als ik het niet zou hebben gerookt. dus eerst 2 uur zonder deksel op de do met wat rookhout.

1,2 kg procureur in de do.
2012-11-11%2010.19.27klein.jpg


en het heeeerlijke eindresultaat met geroosterde worteltjes en aardappeltjes.
2012-11-11%2018.12.17klein.jpg


Het was bijzonder smaakvol en de saus was echt heel vol, maar ook echt heel lekker.
 
Link is aangepast.

Ik zag hem van de week ook langs komen. Faux slaat op nep / namaak, die was je nog vergeten in de vertaling :) Het zag er lekker uit en die van jou ook!
 
noskos zei:
Link is aangepast.

Ik zag hem van de week ook langs komen. Faux slaat op nep / namaak, die was je nog vergeten in de vertaling :) Het zag er lekker uit en die van jou ook!

Kijk elke week op die site, maar deze sprong er zo uit. Wist gelijk dat ik hem moest maken toen ik het zag. Het is ook echt een aanrader, bijzondere smaak.
Vanavond gaan we het overgebleven vlees opbakken ala fried rice met de rest van de saus. :)
 
leuk gerecht, zal er eens naar kijken, is nu de tijd van de DO vind ik
 
Die staat redelijk boven in mijn lijst. Lijkt me heerlijk
 
Tip! De saus is de dag erna nog beter! De pork opgebakken met rijst en wat prei&wortel. Heerlijk!
 
Ziet er zeer smakelijk uit zeg!
 
Yep, weer zo een die op het lijstje mag...
 
De vertaling klopt bijna : fop speenvarken komt er denk ik het dichtst bij.
Ziet er erg lekker uit.

Vriendelijke groeten uit Belgie.
 
Dat ziet er enorm lekker uit.
Die gaat op de immer langer wordende to-do-list...
 
Terug
Bovenaan Onderaan