BasBQ
Beef en Steak

Fatty

 
 

repel101

Vuurmaker
Berichten
64
Gisteren lekker weer en de kinderen vroegen of we gingen BBQ-en.
Als de kids dat vragen, bedoelen ze vlees op de bbq gooien en grillen maar. Wel ;astig als de BBQ op de camping staat en wij zelf thuis zijn.
Uiteindelijk naar de Action om daar voor nood een Q op te halen, naar de slager voor vlees en weer richting huis.

BBQ in elkaar gezet en aangestoken, daarna het vlrrs voorbereiden. Voor de kids makkelijk vlees en zelf maar eens wat proberen met het gehakt. Ik was hier op het forum wat tegengekomen van een Fatty en dat leek mij ook wel lekker.

Zo gezegd zo gedaan. Gehakt kruiden, matje vlechten, vulling erin en dichtrollen.
Nadat de kids klaar waren, het rolletje erop gelegd bij een temperatuur van 120?C. Eens kijken of een Action BBQ stabiel wil blijven.
De temperatuur blijf netjes constant en na een paar uurtjes kon er geproefd worden.

Heerlijk, gemakkelijk en rijk aan calorie?n, wat wil een mens nog meer?

Foto's staan hieronder.










 
Mooi gedaan hoor! Who needs green eggs when you have Action haha!
 
Lin zei:
Mooi gedaan hoor! Who needs green eggs when you have Action haha!


Lin. +1

Maar voor sommige gerechten werkt zo'n groen ei toch wel iets gemakkelijker (beter) ? ;) !
 
Kwaliteit van de kok gaat voor de kwaliteit van de Q ;)
 
Riestad zei:
Kwaliteit van de kok gaat voor de kwaliteit van de Q ;)


Helemaal gelijk.

Als ik duurs wilde aanschaffen zij mijn moeder al " niet doen, je kan toch wel dansen al is het niet met de bruid "  :) !
Het is idd de kok die het gerecht maakt en niet de bbq.
Dat zie je hier dus ook weer aan dat overheerlijke gehaktbrood.

LEKKER !!!!!!!!!!!!!

 
Hans zei:
Lin zei:
Mooi gedaan hoor! Who needs green eggs when you have Action haha!


Lin. +1

Maar voor sommige gerechten werkt zo'n groen ei toch wel iets gemakkelijker (beter) ? ;) !

Dat is zeker waar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan