BasBQ
Beef en Steak

Fatties en Gevulde varkenshaas.

  • Onderwerp starter Hendrik Willem
  • Startdatum
H

Hendrik Willem

Gast
Na drie weken vakantie en wat opwarmen op de skottelbraai eenvoudig begonnen met Fatties naar recept van Noskos alleen omwikkeld met ontbijtspek.
eza8uzyg.jpg
Tevens gevulde varkenshaas met brie gemaakt naar recept van Teddo.
e7yqajen.jpg
Hiebij koolsalade geserveerd van BigT met stokbrood.
zequ7eru.jpg
e5a4u2y2.jpg
Al met al hebben wij lekker gegeten door deze recepten van dit Forum en probeer volgende keer het verslagje wat beter te maken.
 
Foto's zeggen meer dan 1.000 woorden ;-)

Ziet er allemaal erg lekker uit!!
 
Lekker hoor, verslag is duidelijk no problemo ;)
 
Niks mis mee zeg, zal die gevulde varkenshaas ook op de todo list zetten.
 
dat zal gesmaakt hebben  :)
 
In ??n woord: heerlijk verrukkelijk fantastisch (oeps!! :p)
 
Ziet er niet verkeerd uit! Ik voel die varkenshaasjes er bij ons ook binnenkort een keer aan komen  :p
 
Die gevulde varkenshaasjes zijn geweldig inderdaad.

Dat is nog eens een maaltijd om voor thuis te komen.
 
Teddo zei:
Die gevulde varkenshaasjes zijn geweldig inderdaad.

Dat is nog eens een maaltijd om voor thuis te komen.
. Teddo ik had er brie ingedaan maar mijn vrouw en ik vonden dat misschien iets pitterige kaas bijvoorbeeld Blue brie misschien nog lekkerder is het is maar een idee??
 
Hendrik Willem zei:
Teddo zei:
Die gevulde varkenshaasjes zijn geweldig inderdaad.

Dat is nog eens een maaltijd om voor thuis te komen.
. Teddo ik had er brie ingedaan maar mijn vrouw en ik vonden dat misschien iets pitterige kaas bijvoorbeeld Blue brie misschien nog lekkerder is het is maar een idee??

Dat had ik toen ook al beschreven. Een ander forumlid had het met brie gedaan, echter wij hebben voor blue brie gekozen. Mag ook een andere blauw aderkaas natuurlijk. Dit geeft iets extra's aan het vlees. Werkelijk een droomcombi.

De truuk is om de haas zo in te snijden dat er een langwerpig kommetje ontstaat. Hierdoor blijft de kaas in de haas en kan er aan de uiteinden niet uitlopen.
 
hongerrrrr! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan