BasBQ
Beef en Steak

Facebook koppeling

 
 
 

Hannibal

Kooltjesharker
Berichten
168
Op dit moment post ik mijn verslagen hier EN op facebook, maar vindt dit erg omslachtig. Is het misschien een idee om op dit forum de mogelijkheid aan te bieden, zodat je ook kunt "liken" of dat er een koppeling is?

Ik heb hier al de mogelijkheid gevonden en is een kwestie van een module erbij installeren:

http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=494062.msg3463195#msg3463195

Als ik de enige ben, snap ik dat dit niet gedaan wordt, maar ik kan me voorstellen dat 80% van de leden ook een FB account hebben?!

Hopelijk is er genoeg animo voor.

(sorry, ik had dit beter op de asbak categorie kunnen plaatsen!!)
 
Sinds we verhuisd zijn met het forum een tijdje terug hebben we problemen met het implementeren van mods voor smf. We zijn er inmiddels achter dat dit aan eigenaar ligt die de server toekent aan de bestanden.
Zodra we dit opgelost hebben komen dit soort dingen eraan Hannibal.
Wij zijn zelf ook voor koppeling met de sociale media. Sterker we hadden dit draaiend tot die mod wat problemen onder vond. Google+ button zit nog wel steeds in de eerste post van een draadje.
 
noskos zei:
Sinds we verhuisd zijn met het forum een tijdje terug hebben we problemen met het implementeren van mods voor smf. We zijn er inmiddels achter dat dit aan eigenaar ligt die de server toekent aan de bestanden.
Zodra we dit opgelost hebben komen dit soort dingen eraan Hannibal.
Wij zijn zelf ook voor koppeling met de sociale media. Sterker we hadden dit draaiend tot die mod wat problemen onder vond. Google+ button zit nog wel steeds in de eerste post van een draadje.
Dennis, als je gebruik maakt van virtual private servers in apache kan ik je misschien helpen.

PM me even als je denkt dat ik van dienst kan zijn.
 
Gaaf!! Soms lees ik opmerkingen en denk ik: had ik nu maar een like knop!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan