Beef en Steak

Ezeltje (tri-tip) van de Bastard

marijn_donders

Tondelzoeker
Berichten
10
Bij een biologisch dynamische boerderij deze prachtige ezeltjes gekocht. Een paar uur gemarineerd in chimichurri, eerst op 110 graden naar een kern van 48 gebracht en daarna op 200 graden afgegrild. Geserveerd met smashed potatoes en gebakken spitskool met kerrie en chimichurri. Eerste 'serieuze' gerecht op mijn kamado, dik tevreden! Temperatuur beheersen is echt een genot.

136803.jpg


136804.jpg


136840.png


136841.jpg


136850.jpg


136851.jpg


136853.jpg


136856.jpg


136855.jpg


136854.jpg
 
Prachtig hoor! Dit is ook mijn favoriete stuk vlees. Krijg er direct honger van 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan